יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

ישראל וארה"ב תרגלו יחד פעילות צבאית של הקומנדו הימי • צפו

בעומק ים סוף: כך נראה תרגיל משותף של שייטת ספינת הטילים והקומנדו הימי לצד כוחות מצבא ארה"ב

13:24 ,05/08/22
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

תרגיל ״נובל רוז״ בעומק ים סוף הגיע לסיומו אתמול (ה׳). בתרגיל השתתפו שייטת ספינות הטילים (שייטת 3), שייטת 13 וכוחות מהצי החמישי בצבא ארה״ב, ובמהלכו דימו הכוחות תרחישים מבצעיים מגוונים.

בתרגיל, באו לידי ביטוי היכולות המגוונות של כוחות הקומנדו הימי, בהן השתלטות על כלי שייט ושימוש באמצעים ובכלי שייט מתקדמים.

שיתוף הפעולה עם כוחות הצי האמריקאי החל כבר משלבי התכנון המקדימים ועד קיום התרגיל. התרגיל מהווה תשתית לשיתוף פעולה מבצעי ומעמיק את השיח המקצועי בין צה״ל לצבא ארה״ב.

תרגיל ״נובל רוז״ מהווה חלק מרצף תרגילים ושיתופי פעולה בינלאומיים, אשר מתקיימים בעת האחרונה, כחלק מתוכנית האימונים לשנת 2022.

מדברי מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה: "התווך הימי טומן בחובו שלל הזדמנויות. שימור עליונותה של זרוע הים במרחב הימי מהווה תרומה ישירה לביטחונה של ישראל. בתרגיל זה הצלחנו להעמיק את יחסינו עם בעלת הברית החשובה ביותר של ישראל – ארה״ב. יחד אנו מפתחים פתרונות, חולקים ידע, יוצרים שפה משותפת ומגדילים את מרחב פעילותנו. אני סמוך ובטוח שהדיאלוג ימשיך ויתחזק, ויניב הישגים משמעותיים גם בעתיד".

 

קרדיט: דובר צהל

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו