יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

ירה זיקוקין לעבר לוחמי מג"ב ונעצר • צפו בתיעוד

מחבל שירה זיקוקין לעבר לוחמי מג"ב שפעלו בעיסאוויה בירושלים נורה ונעצר במקום | בתום חקירה ממשלתית הוגשה הצהרת תובע וצפוי כתב אישום נגדו

09:42 ,12/07/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לפני כשבוע בשעות הערב, החלה הפרת סדר אלימה במהלכה רעולי פנים ירו זיקוקין, השליכו בקבוקי תבערה ויידו אבנים לעבר לוחמי מג"ב שפעלו בשכונת עיסאוויה בירושלים.

בעקבות הפרת הסדר, מסתערבי מג"ב נאלצו להשתמש עם מגוון כוחות ואמצעים לשמירת הביטחון והסדר ולטיפול נחוש בהפרת הסדר, והגיבו באמצעים לפיזור הפרות סדר להדיפת המתפרעים.

במהלך השימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר, בוצע שימוש על ידי מסתערבי מג"ב ברוגר לעבר חשוד שירה זיקוקין, וזוהתה פגיעה בו והחשוד פונה מהמקום על ידי צוות רפואי.

זמן קצר לאחר המקרה, החשוד נעצר על ידי שוטרי תחנת שלם של מחוז ירושלים, נפתחה חקירה ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט מעת לעת.

עם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית כנגד החשוד (20, עסאוויה), לפני מספר ימים, הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך ב- 4 ימים עד לתאריך 13.7 בכוונה להגיש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות.

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו