שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

יירוטים בדרום: צה"ל תוקף מאות יעדים בעזה מאז סוף ההפסקה

עם חידוש הקרבות בעזה, נשמעו אזעקות בדרום. שר הביטחון גלנט הבהיר כי צה"ל יפעל למיטוט חמאס, תוך מיקוד בחאן יונס. הופסקו המגעים לתיווך מול קאטר

17:37 ,02/12/23
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

עם חידוש מלחמת "חרבות ברזל" במלוא העוצמה בעקבות הפרת הפסקת האש על ידי החמאס, נשמעו הלילה אזעקות בערי הדרום בניהם רחובות ואשדוד. מאות יעדים ברצועת עזה הותקפו ביממה האחרונה.

שר הביטחון גלנט שהה בגבול עזה והבהיר כי צה"ל יפעל בנחישות למיטוט שלטון החמאס ברצועה, תוך מיקוד בחאן יונס. "פעולות לקראת כניסה קרקעית" כבר בעיצומה.

שר הביטחון אמר בשיח הלוחמים: "ביומיים האחרונים אנו פועלים גם בשטחים שלא פעלנו בהם בחודש האחרון וזה ילך ויתגבר. הפעולה הזאת תגיע לכל נקודה שצריך להגיע. אנחנו הולכים לחיסול מוחלט של ארגון החמאס אין משהו ליד ואין משהו בערך״.

״אנחנו הולכים עד שאנחנו מכריעים אותם, מפרקים את היכולות הצבאיות ושוברים את היכולת השלטונית, ואנחנו נצטרך לעשות את זה עם התאמה לתנאים המיוחדים של השטח שאנחנו נלחמים בו שהם שונים מהשטחים שנלחמו בהם לפני כן. יהיה ירי עצים ומדויק״.

״הפעולה הזאת תימשך עד להשגת המטרות המלאות. יש לנו הישגים יפים מאוד בחודש הראשון, כל מי שחשב בעזה שצה"ל זה גוף שאפשר להרתיע אותו, לעצור אותו, מבין את זה היום. מג"ד בשאטי ובאל פורקן ובבית לאהיה ובבית חאנון כבר יודע טוב מאוד מה צה"ל יכול לעשות, אבל גם המג"דים של החמאס בח'אן יונס וברפיח מבינים טוב מאוד מה קרה לאחרים״.

״לאנשי המילואים אני אומר באופן מיוחד: יש ערך גדול מאוד שהדברים נעשים על ידי אנשי מילואים. היה מי שהטיל ספק בזה שאנשי מילואים יבואו אנשי המילואים התייצבו ב-150 אחוז, בכל המקומות. בשילוב אנשי המילואים והסדיר נגיע לכל המטרות״.

במקביל פיצוץ במשא ומתן – ראש המוסד הורה להפסיק את המגעים בקטאר שניהל הארגון לשחרור חטופים. יתקיים ערב מחאה של חטופים משוחררים בת"א.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו