יום ראשון, 06/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

חשיפת תיעודים מצמררים מה-7 באוקטובר: הקרב ההרואי בקיבוץ רעים

צה"ל חושף לראשונה תיעודים מיום הקרב ההיסטורי ה-7 באוקטובר, שבו לוחמיו נלחמו להגן על יישובי עוטף עזה ושדרות מפני מתקפת חמאס

19:37 ,06/10/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בבוקר ה-7 באוקטובר 2023, חמאס פתח במתקפה מסיבית על ישראל, כאשר עשרות מחבלים הסתערו על יישובי עוטף עזה במטרה לרצוח ולחטוף אזרחים. כוחות הביטחון, ביניהם היחידה הרב-ממדית של צה"ל, נשלחו במהירות לדרום כדי לסייע בהגנת התושבים ולעצור את המתקפה.

בקרב הירואי בקיבוץ רעים, כוחות היחידה הרב-ממדית (888) נלחמו מול עשרות מחבלים שחדרו ליישוב. במערכה זו נפלו גיבורים כמו אלוף-משנה רועי יוסף לוי ז"ל וסרן יותם בן בסט ז"ל. צה"ל מפרסם תיעודים מצמררים מאותו קרב, המראים את עוז רוחם של הלוחמים שהצליחו לחסל עשרות מחבלים תוך לחימה עיקשת.

אחד הקרבות הקשים התרחש בעיר שדרות, שם כוחות המילואים של חטיבה 188 וכוחות נוספים מחטיבה 401 התמודדו עם מחבלים שהתבצרו בתחנת המשטרה המקומית. בפיקודו של אלוף-משנה בני אהרון, הלוחמים נלחמו בקרב פנים מול פנים מול מחבלים חמושים, כשהם נתמכים בכוחות הנדסה של פיקוד הדרום ובטנקים.

במלאת שנה לאותם אירועים טראגיים, צה"ל בוחר לחשוף תיעודים נדירים שממחישים את הגבורה, התושייה והנחישות של הלוחמים שנאבקו להציל את המדינה מפני מתקפת טרור רחבת היקף. תיעודים אלו מדגישים את המחיר הכבד של המלחמה, אך גם את הנחישות להגן על הארץ בכל מחיר.

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו