שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

חיזבאללה: שיגרנו היום 30 טילים" | הרמטכ"ל "כוננות גבוהה"

קרית שמונה ספגה 16 טילים ביום אחד. 3 יורטו, 12 פגעו בעיר וגרמו לנזק. הרמטכ"ל הגיע לפיקוד צפון ואמר שצה"ל במוכנות גבוהה

21:13 ,27/12/23
ד
קרדיט: ד
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

העיר קרית שמונה שבצפון הארץ ספגה היום (רביעי) יום קשה במיוחד, כאשר מעל 16 רקטות וטילים שוגרו מלבנון לעבר שטח העיר בפרק זמן קצר.

המטח הכבד ביותר כלל 16 טילים שנורו בשלושה מטחים נפרדים החל משעה 16:30. מערך הנ"מ של צה"ל הצליח ליירט 3 מהטילים, אך 12 נוספים פגעו בתוך שטח העיר – 6 מהם פגיעות ישירות ו-4 נפילות נוספות בשטחים פתוחים.

כתוצאה מכך, דווח על 2 נפגעי חרדה קלים, לצד נזק כבד למספר בתים, כלי רכב ותשתיות ברחבי העיר. תושבי קרית שמונה התבקשו על ידי פיקוד העורף לשהות גם במהלך הלילה בקרבת מרחבים מוגנים ולהישמע להנחיות.

בעקבות המצב המתוח, הגיע היום הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי לביקור בפיקוד הצפון, שם קיים יחד עם מפקד הפיקוד אלוף אורי גורדין הערכת מצב ואישר תוכניות פעולה להמשך.

הרמטכ"ל אמר כי צה"ל ופיקוד הצפון כולו נמצאים ברמה גבוהה של מוכנות ועריכות להסלמה נוספת מצד החיזבאללה. "המשימה הראשונה שלנו היא להחזיר את התושבים בביטחון וזה ייקח זמן", אמר הרמטכ"ל, תוך שהוא מדגיש שצה"ל ערוך לכל תרחיש אפשרי ויפעל בעוצמה עד למיגור הטרור מלבנון.

צפו 

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו