יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

חיזבאללה חושף תיעוד מבסיס רמת דוד צה"ל מגיב: "לא נפגענו"

חיזבאללה פרסם תיעוד אווירי מבסיס רמת דוד שצולם על ידי כטב"ם. צה"ל הודיע כי פעילות הבסיס לא נפגעה וחיל האוויר ממשיך בפעולות למיגור התופעה

16:47 ,24/07/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר (שלישי) פרסם ארגון חיזבאללה תיעוד אווירי נוסף שצולם מעל שטח ישראל, ובו נראה גם בסיס חיל האוויר ברמת דוד. הסרטון צולם על ידי כלי טיס בלתי מאויש (כטב"ם) לצילום בלבד. דובר צה"ל מסר בתגובה כי פעילות הבסיס לא נפגעה וכי צה"ל וחיל האוויר פועלים בנחישות להגנת שמי מדינת ישראל.

דובר צה"ל הדגיש כי חיל האוויר פועל במלוא העוצמה כנגד המערך האווירי של חיזבאללה ותקף מאות מטרות של הארגון בחודשים האחרונים. "צה״ל וחיל האוויר בתוכו פועלים כנגד המערך האווירי של חיזבאללה, ותקפו מאות מטרות ממערך זה בחודשים האחרונים," נאמר בהודעה.

צה"ל הבהיר כי הסרטון שפורסם על ידי חיזבאללה צולם על ידי כלי טיס בלתי מאויש לצילום בלבד וכי פעילות הבסיס ברמת דוד לא נפגעה כלל. "הבסיס ממשיך לתפקד כרגיל, ללא כל הפרעה לפעילות השוטפת," אמר דובר צה"ל.

צה"ל הבהיר כי חיל האוויר ממשיך לפעול בכל האמצעים להגנת שמי מדינת ישראל וימשיך לעשות זאת כדי להבטיח את בטחון המדינה ואזרחיה. "חיל האוויר פועל בכל האמצעים להגנת שמי מדינת ישראל ויוסיף לעשות זאת," אמר דובר צה"ל.

חיל האוויר הישראלי מנהל מאבק בלתי פוסק במערך האווירי של חיזבאללה, הכולל תקיפות ממוקדות של מטרות שונות השייכות לארגון. בחודשים האחרונים תקף חיל האוויר מאות מטרות כחלק מהמאמץ לסכל את פעילותו האווירית של חיזבאללה ולהבטיח את בטחון המדינה.

פעולות אלו כוללות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובטקטיקות מבצעיות מורכבות במטרה לאתר ולהשמיד את כלי הטיס של חיזבאללה ולהרתיע את הארגון מלהמשיך בניסיונותיו לפגוע בביטחון ישראל.

פרסום הסרטון על ידי חיזבאללה מגיע על רקע המתיחות הגוברת בגבול הצפון בין ישראל לחיזבאללה. הארגון הלבנוני, הנתמך על ידי איראן, ממשיך בניסיונותיו לאתגר את בטחון ישראל באמצעות פעולות צבאיות ותקיפות מתוחכמות.

צה"ל ממשיך לעקוב אחרי פעילות הארגון ולפעול בנחישות מול כל איום אפשרי. "אנחנו נמצאים במעקב מתמיד אחרי פעילות חיזבאללה ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי להגן על תושבי המדינה," אמר גורם בכיר בצה"ל.

פרסום הסרטון גרר תגובות נרחבות בציבור הישראלי, כאשר רבים הביעו דאגה מהיכולות האוויריות של חיזבאללה ומיכולת הארגון לצלם ולפרסם תיעוד מבסיסי צה"ל. עם זאת, ההודעות המרגיעות של צה"ל ושל גורמים ביטחוניים מרגיעות במידת מה את הציבור ומבטיחות כי הבסיסים הצבאיים מוגנים והפעילות בהם נמשכת כסדרה.

קרדיט: חיזבאללה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו