יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

חוסל ראש מטה הגדה ובכיר נוסף בארגון הטרור חמאס

בתקיפה ממוקדת של חיל האוויר בעזה, בסיוע מודיעיני של שב"כ ואמ"ן, חוסלו הלילה ראש מטה הגדה של חמאס ובכיר נוסף בארגון

08:51 ,27/05/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתקיפה של חיל האוויר בעזה הלילה, בסיוע מודיעין של שירות הביטחון הכללי ואמ"ן, חוסלו שני גורמים בכירים בארגון הטרור חמאס. מדובר ביאסין רביע, ראש מטה הגדה של חמאס, וחאלד נגאר, בכיר נוסף במטה זה.

דובר צה"ל אמר: "צה"ל ושב"כ חיסלו את ראש מטה הגדה ובכיר נוסף בארגון הטרור חמאס. מטה הגדה בארגון הטרור חמאס אחראי על הכוונה, מימון ותמיכה בהוצאת פיגועים בשטחי יהודה ושומרון ובפנים הארץ."

לפי דברי הדובר, המחבל רביע ניהל את כלל המערכים הצבאיים של מטה הגדה בחמאס, עסק בהעברת כספים לטרור והכוונת פעילי חמאס ביהודה ושומרון. בעברו ביצע רביע פיגועים קטלניים שבהם נהרגו חיילים. הבכיר השני, נגאר, הכוון פיגועי ירי והעברת כספים לחמאס ברצועה, ואף הוא ביצע פיגועים רצחניים.

התקיפה בוצעה במרחב תל א-סלטאן שברפיח, על בסיס מודיעין מדויק. יחד עם זאת, מוכרים דיווחים שכתוצאה מהתקיפה ומשריפה שפרצה, נפגעו גם מספר בלתי מעורבים. האירוע נבדק על ידי צה"ל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו