יום שני, 08/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

זיהוי מהאוויר, מעקב וחיסול ממוקד • כך חוסלה חוליית המחבלים

צה"ל דיווח על פעילות נרחבת ברצועת עזה ב-24 השעות האחרונות. כוחות גולני, גבעתי ויפתח חיסלו חוליות מחבלים, תקפו מטרות טרור ואיתרו אמצעי לחימה

09:56 ,11/01/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צה"ל פרסם דיווח על פעילות נרחבת ומוצלחת ברצועת עזה ב-24 השעות האחרונות. כוחות של חטיבות גולני, גבעתי ויפתח פעלו במרחבים אל מע'אזי וח'אן יונס וביצעו חיסולים ממוקדים של מחבלים, תקיפת תשתיות טרור ואיתור כמויות גדולות של אמצעי לחימה.

באחת הפעולות זיהו לוחמי גולני חוליית מחבלים חמושים ברובים קלצ'ניקוב. החוליה אותרה מוצאת מפיר מנהרה. במעקב אווירי ובסיוע כלי טיס של חיל האוויר – חוסלו כל שלושת המחבלים.

בפעילות נוספת באל מע'אזי זיהו לוחמי יפתח שמונה מחבלים נעים לעבר בית ספר ששימש לפעילות טרור, וחיסלו אותם בירי מדויק של צלפים.

בח'אן יונס תקף חיל האוויר שלושה מחבלים שאותרו יוצאים ממבנה עם אמצעי לחימה. כמו כן, נהרגו שני מחבלים שניסו להניח מטען על הקרקע ועוד שניים שנכנסו למבנה תצפית.

מעבר לחיסולים הממוקדים, תקפו כוחות צה"ל גם מבנים ששימשו לפעילות טרור ומשגרי רקטות שירו לעבר חיילים. הפעולות המוצלחות ממחישות את יכולת צה"ל לפגוע במדויק בכל יעד ברצועה, ומהוות מהלומה כבדה לתשתיות הטרור של ארגוני הטרור ברצועה ובפרט לחמאס.

צפו בחיסול מהאוויר

דובר צה

קרדיט: דובר צה"ל

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו