יום חמישי, 11/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

השר בן גביר דורש לכנס בדחיפות את הקבינט המדיני בטחוני

"הציבור בחר בנו, ותפקידנו להיות בין מקבלי ההחלטות ולא רק בין מקבלי העדכונים" אמר בן גיבר ודרש לכנס בדחיפות את הקבינט במדיני בטחוני

21:14 ,21/06/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שלח הבוקר מכתב לראש המל"ל צחי הנגבי וראש הממשלה בנימין נתניהו ודרש לכנס בדחיפות את הקבינט המדיני בטחוני, בעקבות האירועים האחרונים והפיגוע בעלי.

"אמנם קיבלתי עדכון מפורט אמש מהמזכיר הצבאי על הערכת המצב שנעשתה בפיקוד מרכז", כתב השר בן גביר "אולם בכל הכבוד והערכה למשתתפים שרובם היו בדרג הצבאי הבכיר (וכולנו מעריכים אותם עד מאוד) הציבור בחר בבחירות את מי שמונו לשרים, ותפקידנו להיות בין מקבלי ההחלטות ולא רק בין מקבלי העדכונים".

השר בן גביר כתב גם שהדבר מתחייב על פי החוק "ולא בכדי נקבעו שרים מסוימים שחייבים להיות בישיבת הקבינט ולצערי איש מהם לא הוזמן (כידוע לך החובה להזמין גם את שר החוץ, שר המשפטים, שר האוצר והשר לביטחון לאומי למיטב ידיעתי איש מהם לא הוזמן והשתתף בדיון)" ובנוסף כותב השר בן גביר כי כינוס הקבינט מתחייב גם בגלל הסיבה שהנעשה ביו"ש משפיע על כל הגזרות במדינת ישראל.

"התפקיד שלי וששת המנדטים שהציבור נתן למפלגת עוצמה יהודית ושמרכיבים את הממשלה הזאת מחייבים שקולי ישמע ויישקל".

"אני ער לעובדה שלא כולם סביב ראש הממשלה שבעי רצון מדרישותיי להוריד בניינים, לסכל מחבלים ולהשיב מחסומים" כתב השר. "אני גם ער לישיבות שבהם אני פעם אחר פעם מבקש מבכירי הצבא והשב"כ לשנות את הקונספציה שמובילה את ישראל זה עשרות שנים, אולם האחריות המיניסטריאלית שלי מחייבת אותי לדרוש כינוס קבינט ולהמשיך להביע את דעותיי, ואדרבא כאשר עמדותיי נשמעו ישראל רק הרוויחה (ראה לדוגמא המבצע בעזה)".

לסיום כותב השר בן גביר "את המדינה צריך לנהל הקבינט ולא כל גורם אחר מכובד ובכיר ככל שיהיה" ולכן דורש השר "לקבוע דיון דחוף בקבינט".

ללא

קרדיט: ללא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו