יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

השביתה במזרח ירושלים: חסימות צירים עם פחים בוערים וצמיגים

הבוקר החלו הפרות סדר וחסימות צירי תנועה באמצעות צמיגים, בזנטים ופחי זבל בתוך וביציאה ממספר שכונות במזרח ירושלים | בן גביר: "טיפול ביד קשה"

09:24 ,19/02/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לפנות בוקר החלו הפרות סדר וחסימות צירי תנועה באמצעות צמיגים, בזנטים פחי זבל וחפצים נוספים בתוך וביציאה ממספר שכונות במזרח ירושלים, בהם: מ.פ שועאפט, עיסאוויה, ג׳בל מוכבר וסילואן. החסימות בוצעו ע״י מפרי סדר המנסים לשבש את שגרת החיים באותם שכונות, זאת כדי למנוע ולהפריע לציבור לצאת לעבודה ולשגרת יומו ולכפות עליהם שביתה.

בהנחיית מפקד מחוז ירושלים, כוחות משטרה של מחוז ירושלים פעלו עם צוותי הרשות המקומית לפתיחת החסימות ולטיפול והדיפת מפרי הסדר.

בתוך כך, טופלה ע״י המשטרה הבוקר באחת השכונות במזרח העיר קטטה בין אותם מפרי סדר לבין תושבים שרצו לצאת לעבודה ולנוע באותם צירים שנפתחו לתנועה ע״י כוחות המשטרה וצוותי העירייה.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה תמשיך לפעול לקיום מרקם חיים תקין במזרח ירושלים לצד שמירת הביטחון והסדר ואכיפת החוק עם יתר הרשויות. לא נאפשר לפורעי חוק ומפרי סדר לפגוע בשלום הציבור ובשגרת חייו ולייצר ענישה קולקטיבית לעשרות אלפי אנשים בגלל מחאתו האלימה. כל ניסיון לפגוע באזרחים או בשוטרים יטופל בהתאם ובכל הכלים שברשותנו. נמשיך לפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בתגובה  "הנחיתי את המשטרה להמשיך במבצע "ריכוז מאמץ" במזרח ירושלים. המשטרה פועלת משעות הבוקר המוקדמות להסיר את החסימות – והערכתי הרבה לשוטרים וללוחמים"

עוד אמר השר "מדינת ישראל לא תתקפל בפני קומץ טרוריסטים. העבריינים שחוסמים את השכונות, הם מסיתים, פועלים בניגוד לחוק ורוצים אנרכיה במזרח ואסור לנו לנו לאפשר להם את זה יש כמובן להפריד בין הקולקטיב לבין אותם עבריינים, אך משטרת ישראל צריכה לגלות יד קשה ואפס סובלנות מול אותם פורעי חוק והמבצע ימשך".

משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו