יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

הרקע לאומני: ערבי ניסה לחטוף אשה חרדית בטבריה

אשה חרדית סיפרה לכתבנו כי ערבי חסם את דרכה ברכב וניסה לחטוף אותה, לפי החשד על רקע לאומני. החשוד נעצר והחקירה עברה לשב"כ

19:52 ,01/11/22
קרדיט: אילוסטרציה ללא קרדיט / ניסיון פיגוע בטבריה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חשד לנסיון חטיפה לאומני בטבריה: ערבי מהכפר 'יפיע' ניסה לחטוף אשה חרדית לאור יום באזור מרכזי. לאחר חקירה ראשונית האירוע הועבר לחקירת השב"כ.

האשה סיפרה לכתבנו כי בעת שצעדה בסמוך לתחנה המרכזית בטבריה עלה רכב על המדרכה, חסם אותה וממנו יצא ערבי שניסה לחטוף אותה ולהכניס אותה בכח לרכבו. "צרחתי, הצלחתי להשתחרר ולברוח ממנו והתקשרתי למשטרה", סיפרה האשה.

האשה ובעלה ציינו כי אין בינם לערבי שום היכרות מוקדמת.

כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו את החשוד והוא נעצר. במשטרה אמרו תחילה כי כלל כיווני החקירה נבדקים וכי החשוד הוא תושב הכפר 'יפיע' בן 51. בהמשך עדכנו כי החשד הוא לאירוע על רקע לאומני וכי החקירה הועברה לניהול השב"כ.

במשטרה אמרו כי "התקבלה במוקד 100 של משטרת ישראל שיחה בה דיווחה צעירה בשנות ה-20 לחייה כי גבר לא מוכר ניסה להכניס אותה בכוח לרכבו ברחוב דוד רמז בטבריה. עם קבלת הדיווח שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום האירוע, פתחו בסריקות ברחובות הסמוכים וכעבור זמן קצר הצליחו לעצור את החשוד בן 51 תושב יפיע".

בתוך כך, אתמול נורה בקרית אתא רוכב אופנוע ונפצע באורח אנוש. לפי דיווח באתר MAKO במשטרה אמרו כי הפצוע אינו מוכר למשטרה וכי נבדק האם מדובר בטעות בזיהוי או בפיגוע לאומני.

בנוסף הלילה השליכו ערבים בקבוקי תבערה לעבר בית של יהודים בשכונת אבו תור בירושלים. יעקב קרעי המתגורר בבית תיאר כי ניצוצות אש אחזו במיטה שלו ובני הבית כיבו אותה ובנס נמנע אסון גדול.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר קליינר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו