יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

הרמטכ״ל בגבול הצפון: האויב מכיר רק חלק מיכולותינו • צפו

הרמטכ"ל הרצי הלוי ביקר בסוללות ההגנה האווירית בגבול הצפון והדגיש את העוצמה הצבאית של ישראל, שרק חלק קטן ממנה ידוע לאויב • צפו

21:29 ,19/06/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ביקר היום (ד') בסוללות ההגנה האווירית בגבול הצפון. במהלך הביקור קיים סיור ושיח עם לוחמי ולוחמות ההגנה האווירית, בהשתתפות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, מפקד מערך ההגנה האווירית, תת-אלוף גלעד בירן, ומפקדי גדודי ׳כיפת ברזל׳. הלוי הדגיש את החשיבות הרבה של מערך ההגנה האווירית ושל כוחות ההתקפה של צה"ל, ואת יכולותיהם המשמעותיות שהאויב מכיר רק חלק מהן.

לדברי הרמטכ"ל, "אנחנו מעל שמונה חודשים במלחמה ארוכה, ואתם מעל שמונה חודשים בהגנה שהיא הגנה מורכבת. ההגנה הזו נותנת הרבה מאוד ביטחון לאזרחים ולצה"ל, אבל אנחנו לא מסתפקים בזה, יש לנו עוד כוחות רבים בצה"ל שעוסקים בהתקפה על חיזבאללה". דבריו מדגישים את הצורך המתמשך בשמירה על הערנות והכוננות הגבוהה, לצד ביצוע פעולות התקפה מתואמות ומתוחכמות.

במהלך הביקור, הרמטכ"ל הזכיר את הפעולות האחרונות שביצעו כוחות צה"ל נגד חיזבאללה, כולל הרג פעילים של הארגון וההתמודדות עם איומים שונים. "גם היום הרגנו לו כבר כמה פעילים, ואתמול חיזבאללה הוציא סרטון עם יכולת שאנחנו מכירים אותה ואנחנו מכינים ובונים פתרונות להתמודד עם יכולות כאלה ועם יכולות אחרות שבבוא העת תפגשו גם את המימוש שלהם בזמן הצורך," אמר הלוי.

הרמטכ"ל הבהיר כי לצה"ל ישנן יכולות מתקדמות בהרבה מאלו שהאויב מכיר, ושברגע הנכון, האויב יפגוש את העוצמה האמיתית של צה"ל. "אנחנו כמובן מחזיקים אצלנו יכולות לאין שיעור יותר חזקות, שאני חושב שהאויב יודע רק מקצת מהיכולות שאנחנו מחזיקים, ויפגוש אותם כשצריך בזמן הנכון," הוסיף.

הלוי דיבר על היעדים של צה"ל במצב הביטחוני הנוכחי: "המבחן שלנו הוא לראות שאנחנו היום מגנים, מחר מנצחים, מחרתיים מחזירים את התושבים חזרה למציאות הרבה יותר בטוחה, ואחר כך גם איתם בונים ומשקמים ועושים את האזור היפה הזה ליותר חזק ממה שהוא היה לפני המלחמה". דבריו מבטאים את החזון הרחב של צה"ל, שמשלב בין הגנה על התושבים לשיקום האזור ושיפורו לאחר תקופת המלחמה.

הרמטכ"ל גם הודה ללוחמי ולוחמות ההגנה האווירית על עבודתם המצוינת, והדגיש את הערכתו הרבה למאמציהם הבלתי פוסקים. "הערכה רבה מאוד לכם, תמשיכו לעשות עבודה מצוינת. תודה," סיכם הלוי.

הביקור של הרמטכ"ל בגבול הצפון לא רק הדגיש את יכולותיה ההגנתיות וההתקפיות של ישראל, אלא גם את החשיבות הרבה של שיתוף הפעולה בין הכוחות השונים בצה"ל. מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, ומפקד מערך ההגנה האווירית, תת-אלוף גלעד בירן, נוכחו גם הם בביקור, מה שממחיש את האחדות והכוח המשותף של הכוחות בשטח.

במהלך הביקור, הרמטכ"ל גם נחשף למערכות ההגנה האווירית המתקדמות של ישראל, ובהן 'כיפת ברזל', שמוכיחות את יעילותן וחשיבותן בהגנה על שמי המדינה והאזרחים. הלוחמים והלוחמות של מערך ההגנה האווירית זכו לשבחים על תפקודם המקצועי והנחוש.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו