יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

הרמטכ"ל: "בשיפא' פגענו קשה בחמאס, לחצנו על המו"מ

הרמטכ"ל ביקר בשיפא' וגבול לבנון, דיווח על הריגת 20 מחבלים וראשי חמאס בשיפא'. "פגענו קשה בהנהגה הצבאית והאזרחית, ללחוץ על המו"מ", אמר.

22:25 ,20/03/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

רמטכ"ל צה"ל, רא"ל הרצי הלוי, ערך היום ) ביקור בבית החולים שיפא' ברצועת עזה לאחר הפעילות הצבאית הנרחבת שם, וכן סייר בגבול הצפון יחד עם מפקדי חטיבות וחילות שונים. בשיפא' נפגש הרמטכ"ל עם הפיקוד הבכיר ושמע סקירה על הפעילות במתחם.

לדברי הרמטכ"ל בהערכת המצב בשיפא', "התוצאות עד כה טובות, אנחנו מכוונים לבכירים. מעצר של בכירים זה מאוד חשוב ללחוץ על חמאס, זה חשוב גם ללחץ על המו"מ. אנחנו פה משרתים שני דברים – פגיעה קשה בחמאס, פירוק של חמאס, הרג של ההנהגה הצבאית, פגיעה בהנהגה האזרחית ופעילים."

הרמטכ"ל המשיך וציין כי "באנו לפה לעצור הרבה פעילים, דגש על בכירים, ולהרוג את מי שנלחם. אנחנו מעדיפים עצורים זה קלפים חשובים לחקירות. מי שנלחם – להרוג אותו. עד פה העמידה במשימה היא טובה מאוד."

לגבי שיטות הפעולה, דיווח הרמטכ"ל: "הפשיטה בהפתעה, תחבולה, היא פה הדוגמא אולי הכי טובה שהשתמשנו עד כה. הגענו במפתיע, למקום שחמאס חזר אליו והפך למוקד פיקוד ושליטה. בדקות בודדות סגרנו, נכנסו כוחות. בכניסה היה כאן כ-20 מחבלים הרוגים. הרמת לחימה ועמידה במשימה בשלב הראשון מאוד גבוהה."

לאחר ביקורו בשיפא', הגיע הרמטכ"ל לגבול הצפון ושוחח עם לוחמי חטיבת גולני שפינו את הלחימה בעזה. הוא סייר ברצועת הגבול עם צמרת פיקוד הצפון.

צפו בדבריו

קרדיט: דובר צהל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו