שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

הרמטכ"ל בביקור בצפון: לא חוזרים למצב הקודם מול האיום מלבנון

הרמטכ"ל הרצי הלוי סייר היום בגבול הצפון והבטיח בתוקף ללוחמי המילואים: "לא נחזור יותר למצב הביטחוני הקודם". הלוי שיבח את מערך המילואים • צפו

21:09 ,20/12/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי ערך היום (ד') סיור בגבול הצפון, במטרה להעריך את המצב הביטחוני לאור האיומים מול חיזבאללה ולבנון. במהלך הסיור קיים הרמטכ"ל דיון עם בכירי צה"ל ופיקד על תגבור כוחות ואמצעי לחימה באזור.

בדברים שנשא בפני לוחמי המילואים המגינים על הגבול, הבטיח הלוי כי צה"ל לא יאפשר חזרה למצב הביטחוני הקודם. "אנחנו לא חוזרים יותר למה שהיה כאן קודם מבחינת האיומים בגבול", אמר הרמטכ"ל.

"אנחנו נמשיך לדחוק את האיום מזרחה, להרחיק אותו מהגבול ומהיישובים באזור, לקבע מצב שבו התושבים ירגישו בטוחים יותר", הבהיר הלוי. "זו המשימה שלנו ונעשה הכל כדי להשיג אותה".

הלוי ציין כי "בשנה הקרובה תהיה פה הרבה עשייה" וכי על צה"ל להתכונן לכל תרחיש אפשרי מול הגבול הצפוני. "תפקידנו להכין היטב את האופציה הצבאית, לוודא שנהיה מוכנים לכל לחימה בצורה הטובה ביותר", אמר.

בנוגע למערך המילואים, שיבח אותו הרמטכ"ל וציין כי "יש על מי לסמוך" וכי הוא תמיד האמין בחשיבות המערך. קוצ'יק וידא כי המדינה וצה"ל יפעלו לטפל טוב יותר במערך המילואים ובמשפחות.

"אני יודע שזו הקרבה גדולה, המדינה תשים משאבים ואנחנו נדאג שהיא מחזירה לכם כמו שצריך", הבטיח הרמטכ"ל ללוחמים. "מה שאתם עושים פה ראוי מאוד להערכה. תמשיכו כך, חזקים ואיתנים. יחד נמשיך לשמור על ביטחון ישראל".

צפו

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו