יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

הסרבנות בצה"ל: מאלף חיילי נצח יהודה במילואים במכתב לשר גלנט

במכתב לשר הבטחון ולרמטכ"ל כתבו "שילמנו מחירים משפחתיים וחברתיים למען צה"ל. השירות אינו תלוי מצב פוליטי או מהלכי ממשלה"

09:00 ,21/07/23
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל / ארכיון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ברקע קריאות הסרבנות: במהלך היממה האחרונה פנו אנשי 'פורום המילואמניקים' אל מפקדים וחיילים ששירתו במסגרות נצח יהודה, יחד איתם ניסחו פנייה לרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי ולשר הבטחון גלנט.

במכתב צוינו כי "יש ביננו מי ששלימו ומי שמשלמים אף בימים אלה מחירים משפחתיים וחברתיים כבדים על ההחלטה לקום ולהתגייס לצה"ל… מעולם לא העלינו על דעתנו להשתמש בזכות שקיבלנו ולנסות בעזרתה לערב את בטחון המדינה בנושאים הפוליטיים מאף צד". עוד הוסיפו במכתב עליו כאמור חתמו למעלה מאלף חיילים "שירותנו ביחידות השונות בצה"ל אינו תלוי מצב פוליטי או מהלכי ממשלה כזו או אחרת".

בפורום המילואמניקים אמרו "אנחנו נחשפים לעוד ועוד יחידות שמבקשות להצהיר על המחויבות שלהם כלפי עולם המילואים, המסגרת שנקראת צה"ל ועל הרצון הגדול לשמור את 'שמורת הטבע, מילואים' מחוץ לוויכוח הפוליטי ולהמנע מלראות בזכות לשרת כלי ניגוח מכל צד שהוא. אנחנו קוראים למפקדים הבכירים בעבר ומי שיכול בהווה מכל היחידות להשמיע קול כדי לשמור את הביחד והמיוחד של המילואים"

ללא

קרדיט: ללא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו