יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

הנרצחים בפיגוע בחווארה: האחים הלל ויגל יניב, תושבי הר ברכה

הותר לפרסום שמותם של נרצחי פיגוע הירי היום, האחים הלל ויגל יניב תושבי הר ברכה רוססו באש ע"י מחבל נתעב | המשטרה נכנסת לכוננות מקסימלית

18:59 ,26/02/23
באדיבות המשפחה
קרדיט: באדיבות המשפחה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הותר לפרסום שמותם של נרצחי פיגוע הירי היום בחווארה, האחים הלל ויגל יניב תושבי הר ברכה רוססו באש ע"י המחבל הנתעב.

המועצה האזורית שומרון, אבלה על הרצחם של שני האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הי"ד. בפיגוע הירי היום בחווארה. על פרטי הלוויות תצא הודעה בהמשך,

מהמועצה נמסר: "אנו מחבקים את המשפחה ומלווים אותה ככל שיידרש. אנחנו מחבקים את המשפחות בשעות הקשות הללו.  ההתיישבות ועם ישראל ירמו את הראש ומתוך המשבר נתחזק! עם ישראל ינצח את הברברים! ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר היום מזירת הפיגוע:

"פיגוע טרור קשה ביותר שני נרצחים , כל צוותי המועצה מטפלים במה שצריך לטפל.
לצערנו, כאזור ספר זו לא הפעם הראשונה באירועים קשים כאלה. מידי שנה אנחנו מתריעים על אירועים קשים הללו ועל אוזלת היד מול הטרור הפלסטיני של המחבל אבו מאזן שמחבל, מסית ומשלח"

יו״ר ועדת החינוך, התרבות והספורט ח״כ יוסי טייב:  הלב נשבר לנוכח הפיגוע הקשה היום.
הטרור שוב מרים את ראשו ועלינו להכות בו ביד קשה, אני מבקש לחזק את כוחות הביטחון במצוד אחר המחבל הנתעב ולשלוח תנחומים למשפחות הנרצחים.
״ה׳ יקום דמם״

שר המשפטים יריב לוין: "אני שולח תנחומים מעומק לבי למשפחותיהם של האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב, שנרצחו היום על ידי בן עוולה בפיגוע הירי בחווארה."

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי אמר ״ אני משתתף בצער המשפחות , מדובר בפיגוע קשה. אני סומך את ידי על השב״כ והמודיעין של צה״ל שיידעו לסגור מעגל ולהגיע למחבל. אנחנו במצב מאוד רגיש וזה מחייב את כולנו לכוננות מבצעית ולכן אני מבקש מכל קציני האג״מ לבדוק מוכנות ביחידות , לוודא שכל השוטרים במוכנות . משטרת ישראל נכנסת לכוננות מקסימלית במטרה להיות ברמת דריכות מבצעית מלאה״ , המפכ״ל אמר את הדברים במפגש עם מפקדים במסגרת תרגיל המוכנות ׳ארץ רעשה׳ .

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו