יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

הטרור מרים ראש: 4 נרצחו ו 4 נפצעו בפיגוע ירי סמו ליישוב עלי

מחבלים פתחו באש בתחנת הדלק סמוך ליישוב עלי שבשומרון והרגו 4 אזרחים ופצעו 4 נוספים • מחבל אחד חוסל במקום והשני חוסל בתום מרדף

19:02 ,20/06/23
מד
קרדיט: מד"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

4 בני אדם נרצחו בפיגוע ירי סמוך ליישוב עלי בבנימין, לאחר שמחבל ערבי פתח לעברם באש. מספר דקות לאחר מכן, הופעלה אזעקה ביישוב והתושבים הונחו להסתגר בבתים, מחשש לחדירת מחבלים.

אזרח שהיה במקום ניטרל את אחד המחבלים, כוחות של שב"כ וימ"מ ניהלו מרדף אחר המחבל שנמלט מהזירה. במהלך הפעולות המודיעניות והמבצעיות של שב"כ, אותר רכב הטויטה עימו ברח מהזירה ובתוכו נשק שככה"נ שימש אותו בפיגוע.

במהלך ניסיון המעצר, ניסה החשוד לברוח מהרכב, נורה ונוטרל ע"י הכוחות. ללא נפגעים לכוחותינו.

חובש רפואת חירום במד"א מוטי דהן סיפר: "קיבלנו במוקד 101 של מד"א דיווח על פיגוע ירי בתחנת הדלק סמוך לעלי. הגענו בכוחות גדולים לתחנת הדלק וראינו מחזה קשה. 7 פצועים סבלו מפצעי ירי בגופם, חלקם בתחנת הדלק וחלקם במסעדה סמוכה. ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו להעניק טיפול רפואי, 3 מהפצועים פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים ולצערינו נאלצנו לקבוע את מותם של 4 נפגעים."

פראמדיקית מד"א ליז גורל סיפרה: "אחד מהפצועים שנפגע באורח קשה מירי בתחנת הדלק הובא לחבירה איתנו סמוך לש"ג של הישוב. הוא היה בהכרה מלאה וכאוב. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים בלינסון תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנחת חסם עורקים ומתן תרופות ליצוב מצבו"

מבית החולים שערי צדק נמסר "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא פצוע כבן 20 מפיגוע הירי בעלי.
הפצוע במצב קשה אך יציב, עם פצע ירי בחלק גוף עליון. לאחר הערכה ראשונית הועבר לבדיקות הדמיה ובאופן מיידי לחדר ניתוח."

מתנועת אם תרצו נמסר בתגובה לפיגוע הקשה  "אי אפשר לקבל יותר את ההסברים של מערכת הביטחון ושר הביטחון. חייבים לצאת למבצע צבאי רחב היקף ביהודה שומרון, עכשיו! שלל ההסברים על דעת הקהל הבינלאומית ופגיעה בבלתי מעורבים לא נשמעו בשנה שעברה, וכידוע המצב בשטח לא השתנה וכך גם דעת הקהל. אסור להפקיר את ביטחונם של אזרחי ישראל"

 

מד

קרדיט: מד"א

מד

קרדיט: מד"א

מד

קרדיט: מד"א

קרדיט: דוברות עלי / אריאל אלמליח יו"ר הישוב עלי

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו