יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

הוחרמו חומרים להכנת מטענים וכ-70,000 ש"ח כספי טרור בקלקילה

כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר 13 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. במהלך הפעילות בקלקיליה, הלוחמים החרימו מעל ל-70,000 ש"ח כספי טרור

16:05 ,23/06/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במהלך פעילות בקלקיליה שבחטיבת אפרים, הלוחמים עצרו מבוקש והחרימו מעל ל-70,000 ש"ח, שנחשדו ככספי טרור, וחומרים ששימשו להכנת מטענים. המבצע בקלקיליה היה אחד המרכזיים בלילה, והוא מהווה חלק ממאמץ רחב יותר למניעת פעילות טרור במרחב.

במרחב עבוש שבגזרת החטיבה, הלוחמים עצרו שני מבוקשים נוספים, ובמרחב סינג׳יל שבחטיבת בנימין, הכוחות עצרו שני מבוקשים ואיתרו שישה צבאים שחולצו למחסה. פעולה זו מדגישה את המחויבות של כוחות הביטחון לא רק למלחמה בטרור, אלא גם לשמירה על חיי בעלי חיים באזור.

במרחב ראס אל עין שבחטיבת שומרון, הכוחות עצרו מבוקש שמסית לטרור, בעוד שבמרחבים בני נעים, דהרייה ודורא שבחטיבת יהודה, הכוחות עצרו שלושה מבוקשים נוספים. מעצרים אלה מהווים חלק ממאמץ נרחב לבלום פעילות טרור ולהביא את האחראים לדין.

במרחבים בית אומר ובסעיר שבחטיבת עציון, הלוחמים עצרו ארבעה מבוקשים. המעצרים ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון. הפעולות בוצעו ללא נפגעים בקרב הכוחות המשתתפים.

עד כה, מאז תחילת המלחמה, נעצרו כ-4,150 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים, כשכ-1,750 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס. הנתונים הללו מדגישים את ההיקף והחשיבות של הפעילות המבצעית השוטפת של כוחות הביטחון במאבקם נגד הטרור והאיום הביטחוני.

ההצלחה במעצר המבוקשים והחרמת אמצעי הלחימה והכספים מצביעה על יעילות הפעילות של כוחות הביטחון. המפקדים בשטח מדגישים את החשיבות של המשך המאמץ למניעת טרור, תוך שיתוף פעולה בין כלל הגורמים הביטחוניים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו