יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

הוגש כתב אישום נגד נהג שהסיע את המחבל שרצח את אמיר חן ז"ל

כתב אישום הוגש נגד נהג ההסעות מהעיר טייבה שהסיע את השוהים הבלתי חוקיים במודע כי אינם אוחזים באישורי שהייה כדין, וזאת כשהוא נוהג בפסילה • צפו

20:34 ,20/08/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בתאריך הגיע מחבל שוהה בלתי חוקי לעיר ת"א במטרה לבצע פיגוע ירי, צוות סיירים של יחידת סל"ע מעיריית ת"א, הבחינו במחבל וחתרו למגע באומץ לב בזמן שהוא פתח בירי לעברם. הסיירים הצליחו לחסל את המחבל, אולם במהלך חילופי הירי נפגע הסייר אמיר חן ז"ל ולאחר מכן לצערנו נקבע מותו בבי"ח.

מחקירת האירוע עולה כי המחבל הגיע ברכב הסעות ביחד עם עוד מספר שוהים בלתי חוקיים לעיר ת"א, לאחר שנהג ההסעות אסף אותם בתמורה לסכום כסף של 100 . נהג ההסעות שאדי בן אחמד גאבר מהעיר טייבה יליד 87, הסיע את השוהים הבלתי חוקיים במודע כי אינם אוחזים באישורי שהייה כדין, וזאת כשהוא נוהג בפסילה של בימ"ש מתאריך 1.1.23.

עוד עולה מכתב האישום כי נהג ההסעות הסיע מבאקה לת"א את השוהים הבלתי חוקיים וביניהם המחבל שתיאם עם נהג ההסעות מבעוד מועד את האיסוף שלו. במסגרת כתב האישום הרכב אשר שימש להסעת המחבל נתפס ע"י המשטרה ונמצא כעת בהליך חילוט לטובת המדינה.

היום יחידת התביעות הגישה כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד המסיע, בחשד להסעת תושבים ללא אישור שהייה ונהיגה בזמן פסילה לבימ"ש השלום בת"א.
צפו בתיעוד בו נראה המחבל יורד מרכב ההסעות

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו