יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

דרמה בגוש עציון: אנשי שב"כ חיסלו מחבל אך נפצעו קשה ובינוני

השב"כ חרג ממנהגו ואישר כי שני לוחמים משורותיו נפצעו בפיגוע הירי הבוקר בצומת גוש עציון, אחד במצב קשה והשני במצב קל לאחר שחיסלו מחבל

19:34 ,19/03/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפיגוע חמור שאירע הבוקר בצומת גוש עציון, נפצעו שני לוחמים משירות הביטחון הכללי (שב"כ) כתוצאה מאש שנפתחה לעברם במהלך "פעילות מבצעית". מצבו של אחד מהם מוגדר כקשה ויציב.

בתחילה, דובר צה"ל עדכן כי "התקבל דיווח על פיגוע ירי באיזור צומת הגוש…נפצעו שני אנשי כוחות הביטחון שפונו לבית חולים." עם זאת, בהמשך חרג שב"כ מנוהגו וחשף במפתיע כי מדובר בשני אנשים משורותיו.

"במהלך פעילות מבצעית בצומת גוש עציון, מחבל פתח באש לעבר שני לוחמי שב"כ. השניים השיבו אש לעבר המחבל וניטרלו אותו במקום," נמסר בהודעה חריגה משב"כ. "שני לוחמי השב"כ נפצעו מהירי ופונו לבית החולים. המחבל שביצע את הפיגוע הוא זיאד חומראן, בן 30 מג'נין."

מבית החולים שערי צדק בירושלים, לשם פונו הפצועים, נמסר: "למרכז הגיעו שני פצועים מהפיגוע בגוש. אחד במצב קשה ויציב, השני במצב קל. שניהם עוברים הערכה וטיפול ראשוני."

חשיפת פרטי זהות הפצועים כלוחמי שב"כ מהווה חריג, שכן השירות נוהג לשמור על חשאיות מרבית לגבי פעילויותיו. העובדה כי התגלו דווקא בפיגוע זה עשויה להעיד על חומרת האירוע או סיבות אחרות שטרם פורסמו.

בינתיים ממשיכה חקירת הפיגוע במטרה לאתר מעורבים נוספים. לוחמי השב"כ כנראה פעלו לחשיפת מערך טרור פעיל באזור, כשהמחבל פתח לפתע באש לעברם תוך ניסיון לחסלם.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יוסף הגיב:

    הייתי בצומת גוש עציון כשהתרחש הפיגוע. המחבל היה משת"פ מג'נין שאנשי השב"כ הזמינו לשיחה בצומת הגוש. המחבל שהיה אמור לשתף איתם פעולה, הוציא נשק וירה עליהם מטווח אפס.

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו