יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גנ"ץ "אם לא יהיה מתווה חדש לשירות החובה בצה"ל תהיה פגיעה"

שר הביטחון גם שידר מסר לנסראללה ואמר "מציע לא לערוך חשבונות ומשוואות עם ישראל כי החשבון עלול להיות מוגש עם ריבית" -צפו בנאום המלא

12:24 ,23/02/22
קרדיט: משרד הביטחון / גנץ במכללה האקדמית תל חי
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון, בני גנץ, נאם היום (ד') בכנס מנהיגות לזכרו של רס"ן איתן בלחסן ז"ל, במכללה האקדמית תל חי. והתייחס למתווה השירות הצבאי כשאמר "כשר הביטחון אני אומר בצורה מפורשת וישרה, שאנו ניצבים בפני משבר בטווח הארוך בנושא שירות החובה בצה"ל. משבר שמצריך מהלכים מנהיגותיים משמעותיים, והפנמה פשוטה שמה שהיה לא יהיה. שמה שהתאים לצה"ל, שהיה כור ההיתוך של מדינת ישראל בשנות החמישים והשישים, לא מתאים לצרכיה של החברה הישראלית היום."

 

עוד הוסיף: "אם לא נעשה שינוי- אנחנו מפתחים בראייה ארוכת טווח, סכנה לפירוק של צבא העם ופגיעה ביכולתנו לעמוד באתגרים הביטחוניים.
לכן, מדינת ישראל צריכה מתווה שירות חדש – שיתמודד עם האתגרים של שנות ה-2000 ולא עם האתגרים של המאה הקודמת.
זו אחת המשימות הביטחוניות החשובות של דורנו, ועל כך אני עמל ונאבק, כדי שמתווה כזה יתקדם כבר בקרוב.
עוצמתו הבסיסית, האמיתית והעמוקה של צה"ל מצויה קודם כל ביכולת האנושית שלו. לכן אם לא נדאג לאנשים יהיה חשש אמתי לעליונות הביטחונית של צה"ל בטווח הרחוק."

גנץ הוסיף ואמר מסר לחיזבאללה "גם היום כמו בתקופה שבה נפל איתן ז"ל, אותו ארגון טרור, חיזבאללה, מוסיף להתעצם. לבנון ואזרחיה הם שמשלמים וישלמו לבסוף את מחיר מדיניות הטרור של חיזבאללה.
ישראל ממשיכה ותמשיך לבצע כל פעולה נדרשת להבטחת שלום אזרחיה וביטחונם – ביבשה, בים ובאוויר.
יש לנו את הפתרונות מול האתגרים ואת התוכניות מול האיומים.
אני מציע לנסראללה לא לערוך חשבונות ומשוואות עם ישראל. כי החשבון עלול להיות מוגש לנסראללה ולמדינת לבנון ואזרחיה שעוטפים אותו והוא יוגש עם ריבית, ריבית גבוהה."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו