יום שלישי, 17/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גלנט: ״האחים סינוואר אינם חסינים, נשיג את מטרותינו"

שר הביטחון גלנט ביקר בעזה והעביר מסר תקיף לחמאס, תוך הדגשת היערכות להעברת הלחימה לצפון במידת הצורך.

17:19 ,08/09/24
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט נכנס היום (א') לרצועת עזה, בציר נצרים, וקיים הערכת מצב מבצעית יחד עם מפקד פיקוד הדרום, האלוף ירון פינקלמן, ומפקדי החטיבות הפועלות בגזרה. במהלך הביקור, הביע גלנט את תמיכתו בלוחמי צה"ל המשרתים בסבב המילואים השלישי מאז תחילת הלחימה, והדגיש את המחויבות של מדינת ישראל להשגת המטרות המרכזיות של המלחמה: חיסול חמאס והחזרת החטופים.

במהלך ביקורו, גלנט קיבל סקירה מקיפה מהמפקדים על הפעולות האחרונות שמבוצעות בשטח, הכוללות הרחבת המסדרון להבטחת אבטחת הכוחות ולביצוע פשיטות מוצלחות נגד כוחות חמאס בעזה. לצד הפעילות המבצעית, גלנט הדגיש את חשיבות ההיערכות לכל תרחיש נוסף, במיוחד בגבול הצפוני של ישראל, במקרה של התפתחות נוספת בזירות אחרות.

הכנה להתרחבות הלחימה לצפון

בנאומו בפני הלוחמים, גלנט הבהיר כי במקביל ללחימה בעזה, ישראל מתכוננת להעברת כוחות במהירות צפונה, במידה ויידרש. הוא ציין כי "העברת מרכז הכובד יכולה להיות מהירה ויכולה לכלול גם אתכם, בלוח זמנים קצר, ואנחנו ערוכים לכל האפשרויות האלה״. בכך, רמז גלנט על האפשרות שהמתח בגבול הצפוני עם חיזבאללה עלול להסלים, והלוחמים בעזה עשויים להידרש לפעולה גם שם.

מסר ישיר לסינוואר ואנשי חמאס

במילותיו, גלנט שלח מסר תקיף למנהיגי חמאס, מוחמד ויחיא סינוואר, אותם הגדיר כ"מחבלים ארורים". גלנט הדגיש את המחויבות של ישראל להשיג את מטרותיה ולהשמיד את חמאס, תוך שהוא מציין את דמויות הטרוריסטים המרכזיים שמדינת ישראל הצליחה לחסל בעבר, כדוגמת מוחמד דף ומרואן עיסא. "כל מי שחשוב אחרת שיסתכל על מרואן עיסא, על מוחמד דף, גם הם חשבו שהם חסינים, הם לא איתנו היום. הם עשו את הטעות שלהם, גם הוא יעשה את הטעות שלו, ואנחנו נבצע את המשימה שלנו״, אמר גלנט בנחישות.

חיזוק ללוחמי המילואים

ביקורו של גלנט כלל גם חיזוק משמעותי ללוחמי המילואים, שנמצאים כעת בסבב המילואים השלישי מאז פרוץ הלחימה. הוא הביע הערכה רבה לתרומתם ולנכונותם לשוב ולשאת בנטל הביטחוני. "התרומה שלכם משמעותית ומאפשרת לנו להילחם בכל הכוח", אמר השר, והדגיש את התמיכה הרחבה שמקבלים הלוחמים מכל רחבי המדינה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו