שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גלנט: "מערכת הביטחון לא יכולה לבצע את משימותיה ללא המילואים"

שר הביטחון, ביקר היום בחטיבה המרחבית ״אפרים״, ושוחח עם מפקדי ולוחמי גדוד המילואים ״גדס״ר 6״ בחטיבת ״עציוני״

19:16 ,01/08/23
שחר יורמן
קרדיט: שחר יורמן
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון, ביקר היום בחטיבה המרחבית ״אפרים״, ושוחח עם מפקדי ולוחמי גדוד המילואים ״גדס״ר 6״ בחטיבת ״עציוני״.

שר הביטחון התקבל בביקור על ידי קצין המילואים הראשי תת-אלוף (במיל׳) בני בן ארי, מפקד חטמ״ר אפרים אלוף-משנה נתנאל שמקה ומפקד חטיבת ״עציוני״ אלוף-משנה איתן גלעד.

שר הביטחון קיבל סקירה מבצעית על הפעילויות הנעשות בגזרה, וקיים שיח פתוח עם מפקדי ולוחמי גדוד הסיור של החטיבה. בדבריו, השר גלנט קרא לאנשי המילואים להשאיר את המחלוקות מחוץ למשימות ולפעילויות המבצעיות.

בדבריו שר הביטחון גלנט אמר ״אני סומך עליכם ומעריך אתכם כגדוד, כלוחמים וכמייצגים את כל מערך המילואים. לכל אחד מכם יש תפקיד מכריע, זו משימה מורכבת. כשם שהמ״מ צריך את כל לוחמיו אני צריך את כל צה״ל וגופי הביטחון״.

״מותר לדבר ואפילו להתווכח, אסור להכניס את הדברים לתוך המסגרת, ולפגוע במשימות הצבאית. כפי שנהגתי כל חיי, אהיה מוכן לסכן חיילים רק כאשר המטרה ראויה. כך אפעל גם כשר הביטחון – לא יהיו פשרות בעניין הזה. משימות שכאלה, עשויות להגיע בעתיד הלא רחוק״.

עוד אמר ״הניצחון דורש הכנה מוקדמת, המסר הברור שאני מעביר לכל אנשי המילואים דרככם: מערכת הביטחון לא יכולה לבצע את משימותיה ללא אנשי המילואים. אנחנו צריכים את כולם, השיטה הזו הצליחה מאוד והעדות לכך היא מדינת ישראל. על זה, אנחנו צריכים לשמור״ סיים.

שחר יורמן

קרדיט: שחר יורמן

שחר יורמן

קרדיט: שחר יורמן

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו