יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גלנט לימ"ס איו"ש: המקומות הבטוחים למחבלים הפכו למלכודות מוות

גלנט ביקר בימ"ס איו"ש, שיבח את לוחמיה על המלכדות למחבלים. הוא אמר שמבצע חיסול בכיר בשיפא' הפך מחסה של חמאס למלכודת מוות, וכך יהיה בכל עזה.

17:47 ,18/03/24
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום בבסיס ימ"ס איו"ש במרכז הארץ, וקיבל סקירה על פעילות הלוחמים לסיכול מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. גלנט צפה בתצוגת יכולות של הלוחמים, ושיבח את פעילותם ההתקפית במגע הקרוב עם המחבלים.

בנאום ללוחמים, אמר גלנט: "לוחמי הימ"ס הופכים את המקומות הכי בטוחים בעיני המחבלים למלכודות המוות שלהם. הם סוגרים עליהם, ומיד מקום שנחשב בטוח הופך להיות המלכודת שבה המחבלים מתים או נכנעים."

השר הוסיף כי "מה שאנחנו רואים ביו"ש קורה גם בעזה. הלילה זה קרה בשיפא' – המקום שמחבלי חמאס חשבו שהוא המסתור שלהם הפך במהירות למלכודת מוות עבור המחבלים באזור."

גלנט הדגיש כי "במהלך הזה עשינו צעד נוסף למיטוט החמאס, עוד לבנה ומכה. זה ימשיך ויעצים עד שנחסל את ארגון החמאס ואת כל מה שהוא מייצג. לא יהיה שלטון צבאי חמאסי ברצועה. ייקח כמה שייקח, אנחנו נחסל את הרשע הזה."

השר ציין כי לוחמי ימ"ס "פועלים יום ולילה ברחבי יהודה ושומרון, במקומות הרגישים ביותר, ומגיעים אל כל מחבל ומחבל – בטוח או לא בטוח." הוא הבטיח כי "מערכת הביטחון תעמיד את כל האמצעים הנדרשים להעמקת פעילות היחידה ושמירת חיי הלוחמים."

לדברי גלנט, "אנחנו במלחמה נגד הטרור והרשעה שחמאס מייצג. היא ממשיכה להתגלגל, ואין כוונה לעצור לפני שיושג הניצחון המלא."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו