יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גלנט לחיילי טל שמיים: "אם יהיו ימים קשים – אתם מוכנים"

שר הביטחון גלנט ביקר בבסיס טל שמיים ואמר לחיילים: "המשוואות של נסראללה קרסו. חיל האוויר פוגע בכל מקום שצריך. אם יהיו ימים קשים - אתם מוכנים"

19:26 ,20/02/24
אריאל חרמוני, משרד הביטחון
קרדיט: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום לביקור בבסיס "טל שמיים" של חיל האוויר בצפון הארץ. שר הביטחון קיבל סקירה על פעילות המערכת בשגרה ובחירום, וצפה ביכולות הבקרה האווירית לגילוי האיומים השונים.

יחד עם ראש מטה חיל האוויר תת-אלוף עומר טישלר, ראש מנהלת חומה במפא"ת משה פתאל והקצינים המפעילים את המערכת, שר הביטחון דן על השלמת הליך המבצוע, והביע את הערכתו בפני החיילים והחיילות על פעילותם.

שר הביטחון גלנט אמר בשיח עם החיילים ממערך ההגנה האווירית: "הערכה גדולה למה שאתם עושים, באתי לכאן למערך הגילוי, הבקרה והיירוט, כדי להתרשם ממבט ראשון ולראות את הדברים. יש פה שילוב חיילות, חיילים, אנשי קבע, חובה, מילואים, אנשי משרד הביטחון – כולם מחוברים ביחד".

גלנט הוסיף: "אנחנו במלחמה בדרום ואנחנו פוקחים עין, והעין הזאת נמצאת מאחורינו מכיוון צפון. המשוואות שחיזבאללה חשב שהוא יצר קורסות כשחיל האוויר וצה"ל מחליטים לתקוף – בדמשק, בביירות, בצידון, בנבטיה – בכל מקום – הם עושים את העבודה הזאת ושום משוואה לא עומדת בעניין".

"היעד שלכם, ביחד עם כל המערכת הצה"לית, זה לראות שבכל יום אנחנו מנצחים. אני מקווה שלא יהיו ימים יותר קשים ונשאר במעטפת שבסוף תגיע לתהליך הסכמי ונחזיר את התושבים, אבל אם יהיו – אתם תדעו מה לעשות, יש לכם את מיטב האנשים, מיטב הטכנולוגיה, וממה שאני מתרשם יש לכם הרבה מאוד נחישות ומוטיבציה".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו