יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גלנט לאחר התצפית בעזה: "נמשיך להעצים את הפעולות נגד חמאס"

שר הביטחון גלנט ערך הערכת מצב בגזרת עזה והבטיח להמשיך ולהעצים את הפעולות נגד חמאס. "המחבלים צריכים לשנות את הספירה לאחור עד סוף חייהם"

20:45 ,04/01/24
אריאל חרמוני, משרד הביטחון
קרדיט: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט סייר היום (חמישי) בגבול רצועת עזה וקיים תצפית על הפעילות הצבאית הענפה שמתנהלת בחודשים האחרונים ברצועה, בעיקר באזור מחנות המרכז. בהמשך, קיים גלנט הערכת מצב מבצעית ומודיעינית עם בכירי צה"ל, בראשות מפקד אוגדה 36 אלוף איתי וירוב.

בסיום הערכת המצב, שבה נידונו הפעולות הצפויות בהמשך נגד ארגון הטרור חמאס ברצועה, אמר גלנט: "סיימתי כעת סיור ותצפית במרחב רצועת עזה. בצפון הרצועה, הכוחות הולכים ומשלימים את המשימה הנוכחית, הם נערכים מחדש מתוך כוונה לבצע בקרוב פשיטות ותקיפות מהאוויר".

גלנט תיאר פעילות ענפה של צה"ל במרכז ובדרום הרצועה: "במרכז הרצועה הפעולה היא עצימה, הכוחות פועלים מעל הקרקע ומתחת לקרקע, משמידים תשתיות מרכזיות של ארגון החמאס, בהם המקומות שחמאס ייצר בהם את כל הטילים שלו, וסיפק אותם לכל רחבי הרצועה".

"בדרום רצועת עזה, הפעולה היא פעולה עצימה והיא הולכת ומתעצמת מעל הקרקע ומתחת לקרקע. אותם מחבלים שהתחילו לספור לאחור את הזמן ליציאת כוחות צה"ל, צריכים לשנות את הספירה – הם צרכים להתחיל לספור עד לסיום חייהם על פני האדמה, זה יגיע בקרוב".

גלנט סיים את דבריו במסר ברור לחמאס ולכל מי שחושב שצה"ל יפסיק את הפעולות בעזה: "לכל אלה שחושבים שאנחנו נעצור, אני אומר נלך ונעצים את הפעולה".

צפו בדבריו

קרדיט: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו