שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גלנט וגנץ בעזה: "סינוואר רואה בטלוויזיה איך זה נגמר"

שרי הביטחון גנץ וגלנט ביקרו היום בצפון רצועת עזה, נפגשו עם לוחמים ושיבחו אותם. גלנט אמר שהלחימה מקרינה לזירות אחרות כולל חיזבאללה

21:09 ,23/12/23
שחר יורמן
קרדיט: שחר יורמן
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט והשר בני גנץ, ביקרו היום בצפון רצועת עזה שם נפגשו עם מפקדים ולוחמים וקיימו הערכת מצב.

הביקור התקיים על רקע המבצע הצבאי הנרחב שמבצע צה"ל ברצועת מזה כחודשיים במטרה לפגוע קשות בתשתיות הטרור של ארגון חמאס ובכוח הלחימה שלו. השרים יצאו לשטח על מנת להביע תמיכה בלוחמים ולעודד אותם במהלך הלחימה הקשה והמתישה.

השניים סיירו בעיירה בית חאנון שבצפון הרצועה, ערכו תצפית על המרחב יחד עם מפקד אוגדת עזה תא"ל חיים כהן, ולאחר מכן נפגשו עם לוחמי מילואים מגדוד 969 בפיקוד סא"ל טל בורשטיין.

בשיח עם הלוחמים שיבח גלנט את פעילותם ואמר כי "כל בית שיורים ממנו וכל מקום שהיה בו טרור צריך להוריד, על מנת שהתושבים בדרום יוכלו לחזור הביתה בשקט ובביטחון".

עוד ציין גלנט כי מנהיג חמאס יחיא סינוואר "יושב כנראה בבונקר שלו ורואה בטלוויזיה איך נראית עכשיו בית חאנון לאחר הקרבות, וגם את המצב בשג'אעיה. וזו תמונה שמקרינה על כל האזור ועל שאר הגזרות".

"צריך להבהיר לכל מי שנלחם נגד מדינת ישראל, ובפרט למנהיגי חמאס, שיש מחיר כבד למי שעושה פעולות טרור ורצח של אזרחים. אנחנו נמשיך לחסל כל מי שמהווה איום על ביטחון ישראל. זו מלחמה על עצם קיומנו ואנו ננצח בה", הוסיף גלנט.

גנץ הודה ללוחמים על פועלם וציין כי המערכה בעזה משפיעה ומקרינה גם על זירות אחרות כמו הגבול הצפוני. "אני בטוח שנסראללה מסתכל על הנעשה כאן ומבין היטב מה עלול לקרות גם לו אם יעז לתקוף את ישראל", אמר גנץ.

"תודה על שירותכם ועל הקורבנות שאתם מבצעים כדי להגן על ישראל. המדינה כולה מעריכה ותומכת בכם. נמשיך לספק לכם גיבוי מלא בכל המישורים – המבצעי, הכלכלי והמורלי. אתם ההוכחה שצבא המילואים של ישראל הוא כוח חיוני ואפקטיבי ביותר להגנת המדינה", סיכם גנץ.

בסיום הביקור הודו השרים ללוחמים על פועלם ועל הלחימה האמיצה, והדגישו שישראל לא תרפה עד שיושגו כל היעדים במערכה נגד הטרור הפלסטיני ברצועת עזה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו