שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גלנט בצפון: "חיזבאללה קרוב לעשות טעות קשה, ירימו דגל לבן"

שר הביטחון גלנט בגבול הצפון: ״חיזבאללה קרוב לעשות טעות קשה - תושבי ביירות עלולים להגיע למצב זהה לעזה שם כבר מרימים דגל לבן ובורחים מהבית״

18:21 ,11/11/23
משרד הביטחון
קרדיט: משרד הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר הערכת מצב בעוצבת הגליל, סמוך לגבול לבנון, יחד עם מפקד אוגדה 91 תת-אלוף שי קלפר, מפקד עוצבת חירם אלוף משנה אבי מרציאנו ומפקדי הגדודים בחטיבה.

בתום הערכת המצב, שר הביטחון קיים שיח עם לוחמי החטיבה בסדיר ובמילואים. השר גלנט הביע את הערכתו על פעולות ההגנה במרחב והתקיפות לסיכול מחבלים והשמדת יעדי טרור בלבנון.

שר הביטחון בשיח הלוחמים אמר ״הגעתי לכאן כדי לקיים הערכת מצב לאור התוקפנות של חיזבאללה – זה כבר לא התגרויות. אני רואה תגובה איכותית ונכונה של הכוחות, שמביאה לנפגעים של חיזבאללה, אנחנו ממשיכים להכות בו״.

״אני אומר כאן לאזרחי לבנון, אני כבר רואה את האזרחים בעזה הולכים עם דגלים לבנים לאורך החוף ונעים דרומה. חיזבאללה גורר את לבנון למלחמה שעלולה לקרות, והוא עושה טעויות. אם הוא יעשה טעויות מהסוג הזה כאן, מי שישלם את המחיר זה קודם כל אזרחי לבנון. מה שאנחנו עושים בעזה אנחנו יודעים לעשות בביירות״.

״טייסנו יושבים בקוקפיט, החרטומים של המטוסים מכוונים צפונה. יש לנו מספיק לעשות את כל מה שאנחנו צריכים בדרום, אבל חיל האוויר מכוון צפונה והעוצמה שלו היא מאוד גדולה. לא השתמשנו אפילו בעשרה אחוז מכוחו של חיל האוויר בעזה״.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חיה נתן הגיב:

    משחקים באש

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו