יום רביעי, 03/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גלנט בביקור צבאי ברפיח: "החמאס נשחק, לא מצליח להתאושש"

שר הביטחון גלנט קיים הערכת מצב ברפיח. הוא שיבח את הלוחמים ואמר כי החמאס נשחק ולא מצליח להתאושש. "נמשיך עד הניצחון", הבטיח.

20:02 ,30/06/24
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט ערך היום ביקור בגזרת רפיח שבדרום רצועת עזה, שם קיים הערכת מצב עם בכירי צה"ל ונפגש עם לוחמים. במהלך הביקור, הדגיש גלנט את ההתקדמות המשמעותית של כוחות צה"ל בלחימה נגד החמאס, וטען כי הארגון נמצא במגננה ומתקשה להתאושש.

הערכת המצב התקיימה בהשתתפות מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן, ומפקדי החטיבות הלוחמות בשטח. במהלכה, הוצגו לשר הביטחון הפעילויות המבצעיות של חטיבות צה"ל מעל ומתחת לקרקע, המכוונות לפירוק גדודי החמאס ותשתיות הטרור במרחב רפיח.

בפנייתו ללוחמים, הביע גלנט הערכה רבה לפעילות אוגדה 162 על כל יחידותיה. "התוצאות הן מאוד מרשימות," אמר השר, "הפעולה של חטיבות החי"ר, השריון, ההנדסה, בשילוב עם הארטילריה, הכל ביחד בתמיכה אווירית, מודיעינית, וכשצריך גם ימית – התוצאות הן מרשימות מאוד".

גלנט הדגיש את החשיבות האסטרטגית של הלחימה ברפיח, אומרו: "הלחימה כאן ברפיח מסמנת דבר מאוד חשוב, אנחנו סוגרים למעשה את האוויר של חמאס – מעבר רפיח, המנהרות. התוצאה היא – אין להם מאיפה להתחמש, אין להם מאיפה להצטייד, אין להם דרך להביא תגבורות, אין להם דרך לטפל בנפגעים שלהם ואת הדבר הזה אנחנו רואים היטב".

שר הביטחון התייחס גם למצבו של החמאס, וטען כי בניגוד למסרים שהארגון מנסה להעביר, המציאות בשטח שונה לחלוטין. "בניגוד לסיפורים של כמה אנשים שנמצאים במנהרות צועקים ומשדרים לכאלה שנמצאים במלונות בקטר וכל הסיפור הזה עושה הרבה רעש תקשורתי, בפועל החמאס, בפעולה שאתם עושים, במרחבים האלה, כאן אנחנו בלב שאבורה, אבל זה בכל מקום, החמאס נשחק," אמר גלנט.

הוא הוסיף: "משמידים את המנהרות, משמידים את אמצעי הלחימה, מגיעים למקומות שהוא לא חלם שנגיע אליהם, בעומקים גדולים מתחת לקרקע, פועלים מעל הקרקע, והדבר הזה הוא מאוד חשוב".

גלנט הדגיש את המחויבות להמשך הלחימה עד להשגת היעדים: "אנחנו נמשיך ונעצים עד שנגיע למצב שאנחנו חונקים את צינור האוויר שלהם ולא מאפשרים להם לבנות את הכוח שלהם מחדש זאת המטרה של הפעולה הזאת".

שר הביטחון שיבח במיוחד את אנשי המילואים המשרתים בגזרה: "זה מחמם את הלב לראות שאנשים נמצאים 9 חודשים בלחימה ומרימים את הראש וממשיכים הלאה, זה מרשים מאוד".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו