יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

אירוע חמור בנימין: צה"ל ירה ופצע צעיר יהודי שיידה אבנים

אירוע חמור התרחש הלילה בבנימין כאשר צה"ל ירה ופצע צעיר יהודי שנחשד ביידוי אבנים על רכבים פלסטינים. הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד

07:37 ,20/08/23
מדא
קרדיט: מדא / ארכיון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע חריג ומטריד התרחש הלילה בכביש 60 שבאזור בנימין, כאשר כוחות צה"ל ירו ופצעו צעיר יהודי שככל הנראה יידה אבנים על רכבים פלסטינים יחד עם קבוצת מתפרעים נוספת.

על פי הדיווחים, מספר צעירים יהודים התקהלו בצומת מעלה לבונה, רעולי פנים, והחלו ליידות אבנים על מכוניות פלסטיניות שעברו בכביש. האירוע משקף ככל הנראה תגובת נקם על רקע הפיגוע הקשה שאירע אמש בחווארה, שבו נרצחו אב ובנו תושבי אשדוד.

לוחמי צה"ל שנכחו במקום זיהו את רעולי הפנים מיידי האבנים, ופתחו בנוהל מעצר חשוד כלפיהם – מבלי שידעו האם מדובר בפלסטינים או ביהודים.

על פי דיווח התקשורת, הלוחמים טענו כי אחד הצעירים יידה אבן לעברם, ובתגובה ירו לעבר פלג גופו התחתון, מה שגרם לפציעתו. הצעיר, תושב ישראלי, פונה במצב בינוני לבית החולים לטיפול.

מדובר צה"ל מסר בהודעה רשמית כי "היום (א׳), לפנות בוקר (בסביבות השעה 03:00) כוח צה"ל הוקפץ לנקודה בה היו מספר חשודים רעולי פנים, במרחב מעלה לבונה צפון שבחטיבת בנימין. הכוח ביצע נוהל מעצר חשוד, במסגרתו נפצע אחד החשודים. לאחר מכן התברר כי החשודים הינם אזרחים ישראליים שהיו רעולי פנים. הפצוע פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים. האירוע מתוחקר ופרטיו נמצאים בבדיקה".

האירוע מעורר דאגה רבה הן מההיבט של פגיעה בחפים מפשע והן מההיבט של הסלמה אפשרית בין יהודים לערבים על רקע גל הטרור הנמשך. יש לקוות שהפרשה תיחקר לעומקה, וכי תופק לקחים שימנעו הישנות אירועים דומים בעתיד.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו