יום רביעי, 03/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

אחרי התקיפה בתימן: ביידן "נמשיך לפעול להגנת האינטרסים שלנו"

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אישר כי ארה"ב ובריטניה ביצעו בלילה תקיפה נגד מטרות של החות'ים בתימן, ביידן הדגיש שארה"ב "לא תהסס לנקוט בצעדים נוספים"

07:47 ,12/01/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אישר הלילה כי כוחות אמריקניים ובריטיים ביצעו סדרת תקיפות בתימן נגד מטרות צבאיות של המיליציות החות'יות.

בנאום לאומה אמר ביידן כי התקיפות בוצעו "בתגובה ישירה להתקפות החסרות תקדים של החות'ים נגד ספינות בים האדום", והדגיש כי ארצות הברית "לא תהסס לנקוט בצעדים נוספים" על מנת להגן על האינטרסים שלה.

על פי דיווחים, בתקיפות השתתפו לצד ארה"ב ובריטניה גם אוסטרליה, בחריין, קנדה והולנד. הן בוצעו באמצעות מטוסים, ספינות מלחמה וטילי שיוט מסוג טומהוק. למעלה מ-12 מטרות חות'יות הותקפו, בהן מחסני נשק, מערכות הגנה אווירית ועמדות שליטה ובקרה.

ביידן ציין בנאומו כי ההתקפות נועדו להגן על הסחר הימי החופשי ועל ביטחונם של אזרחים אמריקניים, לאור האיומים והתקיפות החוזרות ונשנות של המיליציות החות'יות נגד ספינות בים סוף ובמפרץ עדן.

מנהיג החות'ים הגיב לתקיפות ואיים שהם ימשיכו בפעילות נגד ספינות בים האדום עד ש"תיפסק התוקפנות נגד עזה", בהתייחסו ככל הנראה למבצע הצבאי הישראלי נגד חמאס.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו