יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מינויים

ד"ר ויינשטיין מונה למנהל היחידה להרדמה מיילדותית

מינוי חדש במרכז הרפואי מעיני הישועה: ד"ר יעקב ויינשטיין מונה למנהל היחידה להרדמה מיילדותית

10:04 ,07/06/23
דוברות מעייני הישועה
קרדיט: דוברות מעייני הישועה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ד"ר יעקב ויינשטיין, מומחה בהרדמה ובהרדמה מיילדותית, שכיהן בשנים האחרונות כרופא בכיר במערך ההרדמה במרכז הרפואי שיבא, מונה למנהל היחידה להרדמה מיילדותית במרכז הרפואי מעיני הישועה.

היחידה להרדמה מיילדותית פועלת בשילוב כוחות עם צוות אגף נשים ויולדות ומשלימה את סל השירותים הרפואיים המקצועי והאיכותי המוענק למטופלות המרכז הרפואי מעיני הישועה: צוות רפואי בכיר, מיילדות מהשורה הראשונה, היענות לבקשות ייחודיות של כל יולדת וזמינות גבוהה לאפידורל.

ד"ר דורית טקס-מנובה, מנהלת המרכז הרפואי: "אגף הנשים והיולדות במעיני הישועה, בהובלתו של פרופ׳ אריאל מני, הינו מרכז מצוינות לבריאות האישה בכל מעגל חייה, הן בתחום הילודה והן בניתוחים גינקולוגיים, רפואת רצפת האגן ועוד. הרדמה מיילדותית הינה תחום מומחיות ייחודי וחשוב ואני שמחה וגאה כי ד"ר וינשטיין, שהוא מהמומחים הלא רבים בתחום זה, מצטרף לצוות הרופאים של המרכז הרפואי. זהו עוד צעד חשוב בהובלת רפואה מקצועית ואנושית".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו