יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » אוכל ומתכונים

מקום חדש נפתח בירושלים: בית קפה ביסטרו מרשת לנדוור

העיצוב חדשני ויפה, המרחב מרווח מאפשר ישיבה בפנים ובחוץ (יש גם מתחם למעשנים, אגב), וגם קבלת פנים נעימה ושירות מדהים

15:01 ,19/08/24
יח
קרדיט: יח"צ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כשהגעתי בשעת ערב ללנדוור שברחוב בן מיימון פינת עזה היה מפתיע לגלות את המקום החדש וזה היה גם מאוד מרגש. זה לא רק העיצוב החדשני והיפה, המרחב המרווח שמאפשר ישיבה בפנים ובחוץ (יש גם מתחם למעשנים, אגב), וגם קבלת הפנים הנעימה והשירות המדהים שהם נותנים ללקוחות שלהם אלא גם המיקום עצמו.

מי שמכיר יודע שבעבר שכנו פה כמה מוסדות קולינריים ירושלמים וגם אירועים עצובים ומאז המקום נותר שומם. אבל כעת, לא רק שלנדוור הגיעו אלא הם הביא איתם כשרות מהודרת ואיכות אוכל מרשימה ומעניינת.

מבחינת התפריט הוא מכיל מנות ראשונות, סלטים, דגים, פוקצו'ת, פסטות וגם משקאות קלים ואלכוהול. אני טעמתי את המנות המעניינות לדעתי: מבחינת מנות הפתיחה, העיקרית והקינוח אני יכול לומר שבהכל מושקעת מחשבה ורצון לגוון. בדקתי ויש מקום לנטילת ידיים.

בחרתי למנה ראשונה את הרוזל'ך המסורתי ואת אצבעות החלומי שהיו מעולות וכך גם את הלברק למנה העיקרית שהגיע עם סלט קטן ליד בצלחת ועם צ'יפס. לקחתי גם כוס יין לבן קרה ומרעננת. לגבי הלברק- מתברר שזו מנה שהרבה בוחרים כי שמעתי לפחות עוד 3 סועדים במקום וזה בהחלט לא מפתיע.

בנוסף, היה גם קוקטייל מעולה ושוקו ולקינוח עוגת גבינה עם שוקולד לבן. המלצרים אדיבים, מוודאים עם כל לקוח וגם מקצועיות חשובה בידיעת המנות והתמהיל.

לסיכום, מדובר על תפריט מוקפד עם התאמות לכל שעות היום והערב. כאמור, במקום מוגשים קוקטיילים ויינות מגוונים וישנה אווירה ירושלמית נהדרת.

אני בהחלט ממליץ להגיע הקיץ בבין הזמנים. זה קרוב אגב גם לבתי כנסת ואתרי תיירות. אה, ואת הקפה אשאיר להזדמנות אחרת כי למקום כזה אני רוצה להגיע שוב, כמובן.

המיקום: בן מימון 1 (בעבר מומנט, קפה פריז), ממוקם על השדרה.
כשר למהדרין
שעות פעילות: ימים א-ה בשעות 08:30 עד 22:00
יום ו בשעות 08:30 עד 13:30

יח

קרדיט: יח"צ

יח

קרדיט: יח"צ

יח

קרדיט: יח"צ

יח

קרדיט: יח"צ

יח

קרדיט: יח"צ

יח

קרדיט: יח"צ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של משה ניסנבוים
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו