יום רביעי, 23/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » קורונה

משרד הבריאות ביקש מהממשלה להאריך את התו הירוק ב 5 ימים

בישיבת הממשלה היום ביקש משרד הבריאות מהממשלה להאריך את תוקף התו הירוק בחמישה ימים בטענה שבימים אלה מנותחים הנתונים הקשורים למוגנות למחוסנ

12:54 ,30/01/22
קרדיט: דוברות המשטרה. ארכיון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בישיבת הממשלה היום ביקש משרד הבריאות מהממשלה להאריך את תוקף התו הירוק בחמישה ימים בטענה שבימים אלה מנותחים הנתונים הקשורים למוגנות למחוסנים ומחלימים מאמיקרון ומספר ימים יאפשר להם לבחון את מדיניות התו הירוק.

"בימים אלו מנתחים את הנתונים בנוגע למוגנות שמתקבלת אחרי חיסון או החלמה מאומיקרון ובגלל רמת התחלואה כעת ובהמתנה לתוצאות הבדיקה נדרשים עוד 5 ימים כדי שנוכל לבחון את מדיניות התו הירוק". אמרו במשרד הבריאות.

כידוע שר האוצר התנגד נחרצות להארכת התו הירוק אך הסכים לבקשת משרד הבריאות להאריך אותו בשבוע נוסף. ביש עתיד תומכים בהארכת התו הירוק ומסרו הבוקר "אין ספק כי נדרש שינוי נוכח המציאות המשתנה. אך נכון לעכשיו, אנו ביש עתיד נסכים לבקשת שר הבריאות להאריך את תקנות התו הירוק במספר ימים על מנת להסדיר את נושא מגן אבות ונתב"ג"

ביממה האחרונה נוספו 45,258 מאומתים חדשים לקורונה. חלה ירידה מתמדת במספר הנדבקים החדשים היומי. מניין המאומתים הכולל מפרוץ המגפה הגיע בכך ל-2,774,177, וכעת יש קרוב ל-462 אלף מאומתים פעילים. מפרוץ המגפה מתו מהנגיף 8,658 בני אדם.

מקדם ההדבקה, שלפני כמה ימים הגיע כבר ל-2.1, ירד ל-0.95, אחרי ירידה הדרגתית ורצופה שנמשכת כמה ימים.

בישיבת הממשלה הבוקר התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט למצב התחלואה ואמר "אנחנו רואים תחילת מגמה של התייצבות בגל האומיקרון. אני בכוונה בורר את המילים, כדי להימנע מאווירת סוף קורס, ומחגיגות סיום האומיקרון שאינן במקומן".

"כרגע, בשעות אלה ממש, אנחנו מתמודדים עם עומס בבתי החולים, עם מספר עדיין גדול של נדבקים. מתווה החינוך החדש שהפעלנו מכניס 2.5 מיליון תלמידים לתוך רדאר בדיקות פעמיים בשבוע, ההורים צריכים לגלות אחריות, להקפיד לבדוק את הילדים כמו שצריך, ולשלוח לבית הספר רק אם הם מרגישים טוב. עוד כמה שבועות כאלה, אם כולנו ננהג באחריות – אנחנו ביחד נתגבר גם על הגל הזה".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו