שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פנאי

מילים של צבע: סיפור ייחודי וציורים מקוריים מתחברים יחד בספר

סקירה על ספר הילדים החדש של תמי דוידסון, "סיפורה של קשת"

18:39 ,09/08/22
קרדיט: הוצאת הספרים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ספר הילדים החדש של תמי דוידסון, "סיפורה של קשת" , מביא את עולמה המיוחד של קשת, ילדה רגישה המתבוננת בעולם בעיניים בוחנות ובלב מבין. כל מה שקשת רוצה הוא לצבוע את העולם בצבעים של קשת בענן ולהביא יופי ומזור לעולמנו. דרכה לומדים הילדים כוחם של אהבה, צחוק, כשרון, יופי, אמונה, אמת והכח לשנות.

כך למשל לומדת קשת, מדוע הצבע הסגול נמצא בקצה הקשת בענן ומהו ערכם של המילים סבלנות וסליחה. איתה לומדים הילדים שגם האינדיגו יוצר גוון נפלא ומשקף בתוכו את תכונות האמת והאמונה שנדרשות בעולם המורכב שלנו.

הספר כתוב בצורה קולחת וברורה ולצד כל טקסט ישנם ציורים, פרי מכחולה של המחברת, הממחישים את המסר. השילוב הזה של מילה וצבע מאפשר לא רק לדמיין אלא גם לראות זאת בפועל בצורה אמנותית.

בספר משלבת המחברת את אהבתה למילים, לציור ולילדים. תמי עוסקת בציור כבר כמה עשורים. היא מציירת בשמן ובאקריליק בסגנון מעורב הנוטה לריאליסטי עם נגיעות נאיביות וסוריאליסטיות. יצירותיה של תמי הוצגו לאורך השנים במגוון תערוכות בארץ ובעולם.

על הרקע וההשראה לכתיבת הספר החדש היא מספרת: "הספר שלי הוא הגשמת חלום ילדות. קשת היא שילוב של שלוש הבנות במשפחתנו – קרן, שירי ותמי = קשת. כולנו רוצות לצבוע את העולם בצבעים של אהבה, טוב ושמחה."

היא מוסיפה ש"ספורה של קשת הוא ספורו של כל ילד הלומד להתבונן בעולם בעיניים בוחנות, מתקומם מול קושי, עצב ובדידות ומנסה לשנות את המציאות באמצעות מכחול צבעים של אהבה, יופי, אמונה, סליחה וסבלנות. את השאר תוכלו לקרוא בספר."

ספר זה מצטרף לשלל פרויקטים רב תחומיים שתמי מקדמת. לאחרונה הוציאה ספר שירים וציורים “מסע בזמן, דרך אישה, דרך אמן”, שבו שזורים יחדיו ציורים ושירים העוסקים בחוויות נשיות, בעבודת האמן וביחסי גומלין בין האדם לטבע. בנוסף, ערכת הקלפים "אשה בזמן", שיצרה תמי, זכתה להצלחה רבה והפכה לכלי טיפולי וחווייתי המעודד העצמה נשית.

תמי דוידסון היא ציירת, משוררת ומנחת סדנאות. היא נולדה בתל אביב ומתגוררת בכפר סבא, נשואה ואמא ל-3 ילדים וסבתא ללביא. ניתן לרכוש את הספר בחנויות הספרים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

5 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ככככ הגיב:

    נחמד

  2. דוד הגיב:

    ניראה ספר מגניב

  3. יובל סלע הגיב:

    סקירה מעניינת ממש

  4. עידית הגיב:

    לאיזה גילאים?

    1. אורית חי הגיב:

      נראה מתאים ל5-8 כזה לא?

כתבות נוספות של משה ניסנבוים
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו