יום חמישי, 03/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

מצפון תפתח ההצלחה

מצפון תפתח ההצלחה

00:28 ,26/09/24
אישי
קרדיט: אישי
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר ההתרברבות של נסראללה בחטיפתם ורציחתם של חיילנו הקדושים הי"ד לפני שהחלה מלחמת לבנון השנייה, הוא מהר מאוד שינה מנגינה כשראה את המכות שחטפה לבנון בכלל וארגונו בדאחייה בפרט, והתחרט היטב על מה שעשה, כיום, לאחר שני עשורים אנחנו שוב בפתחה של מלחמת לבנון השלישית ( בתקווה שאחרונה) מול אותו ארגון שיעי אכזרי, שמעבר לכך שמהחלטת האו"ם 1701 שהייתה אמורה למנוע ממנו להתחמש , הוא התעצם וביתר שאת, וכל זה לעיני אותם כוחות בינלאומיים 'שמפקחים' עליו, הוא נהנה גם ממלחמת ההתשה שהוא מנהל איתנו וכל יום שהתושבים לא חוזרים לביתם הוא מסמן וי, המכות האחרונות שארגונו חטף בשבוע האחרון, מפיצוץ הביפרים ומכשירי הקשר, ועד סיכול טיליו ובכיריו, אלו ללא ספק מכות כואבות שגרעו חלק ניכר מהארסנל האדיר שברשותו הן בכמות והן באיכות.
ובדומה למכות שנחתו על המצריים עת שהתעקשו לא לשחרר את בני ישראל לחירות, וכל מכה היתה יותר חזקה ועצומה מקודמתה, כך גם אצל נסראללה שקשר את גורלו בגורל סינוואר ולא משחרר ממנו, חוטף מכות שהוא נותר כמעט לבדו וגם זה אי"ה לזמן שאול, שלא נטעה לרגע, ההגנה העיוורת של נסראללה כלפי סינוואר, זה לא מאהבתו לסינוואר אלא משנאתו לישראל, הכלל בעולם הערבי שבדרך כלל השיעי לא יתאבד עבור הסוני וכן להיפך, ושחיסלו את בכיר חמאס סאלח אל ערורי ברובע הדאחייה בתחילת המלחמה לא ראינו אז את נסראללה יוצא מכליו ומשתולל, אבל ההוראה מטהרן שינתה את הכללים.
משהו טוב קורה לאחרונה לרוה"מ נתניהו, וזה מקרין הן לחברי הממשלה והן לחלק ניכר בעם, לאחר שבגזרת עזה נהיה שקט יחסית וסינוואר ( אם נשאר חי ) נותר לבדו תקוע מלברוח הודות להתעקשות של נתניהו לשמור על ציר פילדלפי ברשותנו, חשוב לזכור, רקטה אחת לא שוגרה מהרצועה בחודשים האחרונים לכיוון מדינת ישראל וזה אומר משהו על המכה שחטף הארגון הנאצי, וגם אם הם יתאמצו לשגר משהו לאחר סיכולו של מוחמד דף הוא נפל בתוך שטח הרצועה.
לאחר דבקות היעדים של רוה"מ בגזרה הדרומית, ועם עין פתוחה ועוקבת להמשך מו"מ לעסקה עתידית שבינתיים היחידי שמסרב לה זה סינוואר, נתניהו גמר בדעתו לעלות צפונה ולהתמקד ביעד מרכזי של החזרת האזרחים לביתם, ובכל הכוח למגר את עושי דברו של ראש הנחש בטהרן, המסר שנתניהו משדר במכות הכואבות בארץ הארזים היא לא רק לחיזבאללה אלא בעיקר זה מכוון לציר הרשע בראשות איראן שבינתיים מתעכבת לה מלהתערב לטובת ידידתה ובת בריתה בלבנון, ולא לחינם היא לא עושה זאת.
בכירי משמרות המהפכה רועדים מפחד לאחר מכת הביפרים ומכשירי הווקי טוקי, וכל בוקר הם מוודאים שלא חסר להם איבר כזה או אחר בגופם, ובנוסף החדירה המודיעינית לקודש הקודשים שלהם מדירה שינה מעיניהם ולא רק, גם השינה של קמלה האריס נודדת עקב ההחמרה בין ישראל ללבנון, היא יודעת שזה עלול לעלות לה בסיכויים לנצח את טראמפ. ומנסה יחד עם ביידן למזער נזקים, בינתיים המכות ממשיכות ליפול על חיזבאללה ובזוגות, תושבי דרום לבנון קיבלו הוראה לעזוב בשל הטילים הכבדים שמוסתרים בביתם ובשכונתם, והתמונה של נחיל רכבים מדרום לבנון לצפונה הכה גלים בעולם והמסר ברור.
המכה הזאת שישראל הנחיתה היא לא פחות אנושה ממכת הביפרים ונסראללה שנותר ללא מפקדיו שמחוסלים אחד אחרי השני, ובשל החדירה המודיעינית לארגון הוא מוצא את עצמו מוכה וחבול ולא יכול לסמוך על איש, ככה זה שאתה קושר את גורלה של מדינה שלימה בשביל סינוואר שהמכנה המשותף של שניהם שהדאגה שלהם לאזרחיהם ולפעיליהם דומה לדאגה של מנהיגה העליון של איראן חמינאי לאזרחיו.
מי שעוקב באדיקות אחר הנעשה בקבינט המדיני זה בני גנץ שללא ספק הוא המפסיד מיציאת מפלגתו מממשלת החירום הלאומית ז"ל בשעתו , מאז פרישתו, היו סיכולים שהחזירו את ישראל לקדמת הבמה וידה הייתה שוב על העליונה, מסיכול פואד שוכר ואיסמעיל הנייה, ועד המבצע בהשתלטות המתקן בסוריה ועוד מבצעים רבים וטובים, גנץ היה המאמי הלאומי אז, ובשל זאת הצליח לשתות מנדטים בקשית כמעט לכל המפלגות הציוניות, אבל בשל כניעתו לכוח קפלן שמיררה את חייו בשל היצמדותו לנתניהו, גרף המנדטים שלו התחיל להשתנות ונתניהו שתה את כולם בחזרה, ולקינוח לא שכח אף לעשות לו גרעבס בפנים.
לאחר עליית המדרגה בגזרה הצפונית, שר הביטחון גלנט ניצל שוב מחרב ההדחה לטובתו של סער שבינתיים ויתר על התענוג, גלנט שהבין שכלתה אליו הרעה וחרב ההדחה מונחת על צווארו, מלמל סליחה לבוס ומנסה לבנות את האמון מחדש, כחלק מבניית האמון הוא לפתע דאג שיועמ"ש משרדו ייפגש עם היועמשי"ת של וועדת חוץ וביטחון לדון בקידום חוק הגיוס הקפוא בוועדה, במקרה של גלנט זה התקדמות יפה וזה מסר לחרדים שהוא לקראת הימים הנוראים הבאים עלינו לטובה חוזר בתשובה בתקווה שהיא תהיה שלימה.
דבר אחד בטוח נתניהו לא מאמין שגלנט ישנה את עורו, וחרב ההדחה תלוי ועומד עד שיתפתחו התנאים המתאימים לכך, ובכל זאת עקב המצב הביטחוני רוה"מ דחה את ההדחה ובכלל זה את הרחבת הממשלה, עד להשגת היעדים ולהשבת האזרחים העקורים לבתיהם בבטחה בעזרת השם.

שבת שלום.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

10 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. קורא נאמן הגיב:

    אחלה טור!

  2. מאיר הגיב:

    טור יפה כמו תמיד

  3. יהודית הגיב:

    יפה מאד, אמן ונמשיך לדהור על גל ההצלחה , כשחיזבללה מפורק רצוץ וכאוב להמשיך בכל הכח

  4. ינון מגל הגיב:

    חייב אותך ככתב ביטחוני בערוץ 14

    1. אודליה הגיב:

      כתב מדיני יותר מתאים

      1. דודי אופיר הגיב:

        במדינה שלנו הפוליטיקה והביטחון נכנסו אחד לתוך השני
        לכן אני חושב שהטור משקף אתזה בצורה הברורה והבהירה ביותר
        טור מעולה ומרענן

    2. אלעד הגיב:

      וואלה מסכים איתך ינון, יאללה תמליץ עליו

      1. פליישמן הגיב:

        אני בעד שיהיה כתב תחבורה

  5. אריק הגיב:

    לא יודע אם לשמח או לו שסער לא נכנס

  6. משה הגיב:

    רועי טור מרענן
    בטוחני פוליטי
    יפה

כתבות נוספות של רועי ויזאן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו