יום ראשון, 06/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

מפכ"לים וניצבים בדימוס יצאו בקריאה לקובי שבתאי להתפטר

לאחר שהודח אמש מפקד משטרת מחוז ת"א על ידי שבתאי, מפכ"לים וניצבים בדימוס יצאו בקריאה לרב ניצב שבתאי להתפטר מתפקידו | בן גביר "קצינים כושלים"

10:20 ,10/03/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר שהודח אמש מפקד משטרת מחוז תל אביב על ידי רב ניצב שבתאי מפכ"לים וניצבים בדימוס יצאו בקריאה לרב ניצב קובי שבתאי להתפטר מתפקידו: "הוכנו בתדהמה עם החלטת השר להדיח את מפקד משטרת מחוז תל אביב. התנהגותך היום תיזכר כאחת מנקודות השפל בהיסטוריה של משטרת ישראל. אנחנו רבי ניצבים וניצבים מפקדיך לשעבר קוראים לך להתפטר מתפקידך לאלתר"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתגובה "חבורת קצינים כושלים שהתאחדו יחד אחרי שהרסו את המשטרה, החריבו את הביטחון הלאומי וחלקם גם לקו בשחיתות שבאה לידי ביטוי במסקנות הוועדות בעניינם – קראדי, שוועדת זיילר קבעה שהיה מפכ"ל רשלן ולא מקצועי, רפי פלד שכולם זוכרים את השחיתות שלו ומימון הג'קוזי ומיקי לוי שהיה הממ"ז הכי כושל בירושלים ובתקופתו נרצחו עשרות אנשים, עדיף שישבו בשקט ולא יפריעו למפכ"ל והמשטרה לעבוד".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו