שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ליברמן: "המספרים המעודכנים מאפשרים לנו לשמור על משק פתוח"

"נכון לסוף שנת 21 נפתחו יותר עסקים חדשים מאשר נסגרו וזה עוד סימן לכלכלה שנמצאת בצמיחה"

14:47 ,27/12/21
קרדיט: באדיבות המצלם, אביגדור ליברמן בישיבת הסיעה היום
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר האוצר אביגדור ליברמן בפתח ישיבת הסיעה הסביר את עמדתו מדוע בעיניו הכלכלה יכולה לתפקד כרגיל גם כשהגל החמישי כבר כאן ואמר:

״אנחנו רואים את מצב התחלואה ולכן אני חוזר ואומר, אסור לזלזל באומיקרון ולהקל ראש אלא חייבים להתייחס לגל הנוכחי בשיא הרצינות. יחד עם זאת הכל תלוי בהתנהגות והאחריות של אזרחי ישראל. נכון להיום יש פחות מ-90 חולים קשים ופחות מ-40 מונשמים מונשמים, המספרים האלה מאפשרים לנו לשמור על משק פתוח.

אני מקווה שאנחנו כמדינה נדע לשמור על הכלכלה, אפשר להסתפק בתו סגול אבל זה מחייב התנהלות אחראית של האזרחים. מי שעוד לא עשה את החיסון חייב ללכת ולהתחסן והדבר הפשוט ביותר הוא לעטות מסכות. השילוב בין המסכות והחיסונים מאפשר לנו להמשיך לחיות לצד הקורונה ולשמור על כלכלה פתוחה.

נכון לסוף שנת 21 נפתחו יותר עסקים חדשים מאשר נסגרו וזה עוד סימן לכלכלה שנמצאת בצמיחה.

בנושא החקלאות אני רוצה להדגיש, הבעיה המרכזית שלנו היא הירידה הדרמטית בצריכת הפירות והירקות. אנחנו לא יכולים להרשות ירידה בצריכה של 20 אחוז בממוצע. לכן אנחנו רוצים להגיע למצב שגם אנשים בשכבות החלשות יוכלו לאכול יותר פירות וירקות ופחות אוכל לא בריא.

לגביי החקלאים, אין ספק שהם מלח הארץ. אנחנו חושבים גם על החקלאות וגם על החקלאים. במצב של היום כפי שבא לידי ביטוי בתקציב, אנחנו נתמוך תמיכה ישירה בכל החקלאים שעלולים להפגע מהורדת המכס ומצד שני נשקיע הרבה בטכנולוגיות ובשדרוג התשתיות החקלאיות, במחקר ופיתוח בתחום החקלאי.
אפשר גם לשפר את מצב החקלאים והחקלאות וגם להוזיל את מחירי הפירות והירקות״.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו