יום ראשון, 06/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

היועמ"שית בהחלטה דרמטית: להקפיא את השעיית מפקד משטרת תל אביב

היועמ"שית הנחתה את הגורמים הרלוונטיים להקפיא כל החלטה בעניינו של ניצב אשד, עד להשלמה מסודרת של הבירור המשפטי המתחייב. בן גביר: לא דיברה איתי

12:23 ,10/03/23
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, הודיעה לממשלה כי עליה להשהות את הדחת מפקד משטרת תל אביב שהודח אמש ע"י ניצב שבתאי.

היועמ"שית כתבה "הבירור הראשי עורר חשש כבד ביחס לחוקיות ולתקינות ההליך, לרבות השיקולים העומדים ביסוד ההחלטה, עיתוי ההודעה והרקע לה.

לפיכך, הנחתה היועצת המשפטית לממשלה את הגורמים הרלוונטיים להקפיא כל החלטה או פעולה בעניינו של ניצב אשד, עד להשלמה מסודרת של הבירור המשפטי המתחייב. למען הסר ספק, עד להשלמת הבירור ניצב אשד יישאר בתפקידו.

השר לביטחון לאומי בן גביר אמר תגובה

"הנתון המדהים בכל הסיפור, שהיועצת המשפטית לא דיברה איתי טרם הודעתה ולא ביקשה להבין כיצד התקבלה ההחלטה בעניינו של ניצב עמיחי אשד ומתי".

"לכל מי שלא הבין עד עכשיו, מדובר ביועצת משפטית שמאלנית, מוטה, לא אובייקטיבית, שפועלת מטעם השלטון הקודם, עם אג'נדה פוליטית מובהקת והודעת היועמ"שית מלמדת עד כמה הרפורמה המשפטית חשובה. נלמד את החלטת היועמ"שית ונקבל החלטות בהתאם".

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד, בתגובה "הגב׳ מיארה אל תהיי עצובה. את לא מנהלת את המדינה גם אם נדמה לך שכן. זכותו של שר לבטחון לאומי להחליט על העברת קצין לתפקיד אחר בלי לשאול אותך דבר וחצי דבר. למה? כך! כי הוא השר וזו סמכותו. ואת? ברשותך תפסיקי לשים מקלות בגלגלי המשילות אפילו אם לשם כך בדיוק מינה אותך גדעון סער."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו