שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

אריה דרעי מול המצלמות לאחר ההרשעה: "אני לא הולך לשום מקום"

לאחר שבת המשפט הרשיע אותו אמש. ניצב אריה דרעי מול המצלמות ומדבר על הכל • "אם לא היו קוראים לי אריה מכלוף דרעי זה היה נגמר מול פקיד השומה"

12:48 ,02/02/22
קרדיט: דוברות שס / אריה דרעי בתגובה להרשעתו בבית המשפט
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר שבת המשפט הרשיע אותו אמש. ניצב אריה דרעי מול המצלמות ומדבר על הכל

“אני לא מאחל לאף אחד לעבור 7 שנים כפי שעברתי אני ומשפחתי. תזכרו את הימים של התפוצצות הפרשה. בהתחלה היה צו איסור פרסום על דמות בכירה בממשלה עם חשדות חמורים ביותר. נפתחה נגדה חקירה. ואחר כך, על פי דרישתי, הותר לפרסום שמדובר בשר אריה דרעי. האישומים שנזרקו לחלל האוויר היו חמורים ביותר – שוחד, גניבה, מרמה, קשירת קשר, הפרת אמונים, הלבנת הון, גניבה מעמותות, ועוד. נגדי, והכי כואב, גם נגד אשתי, רעייתי ומשפחתי. ההדלפות מהמשטרה לא נתנו מקום לספק. אריה דרעי – תפסנו אותו שוב. הכותרות כבר שפטו והרשיעו. הרחפנים כבר עלו לשמי ספסופה לצלם מכל זווית. דמי ודם משפחתי נשפך בראש חוצות.

ראיתי את יפה אשתי עם דמעות בעיניים. מתברר לי שהצדקת גזרה על עצמה תענית באותו יום ולא שתתה מים עד הלילה ולקחה אותי לצד, תוך כדי בכי מתייפח, ‘אריה, אתה לא תאמין, הטיחו בי היום בחקירה, שאני יפה דרעי גנבתי כסף מעמותות, שאני מסרתי את נפשי בשבילם. אני לא מסוגלת’. את החוויה הזאת אני לא אשכח לעולם. אני שמח שאחרי שבע שנים אתמול אשתי סוף סוף קיבלה הודעה שהחשדות נגד העמותות ונגדה נגנזו.

אם לא היו קוראים לי אריה מכלוף דרעי זה היה נגמר מול פקיד השומה וללא הליך פלילי.

מכל העונשים שהוטלו עלי, הפרישה מהכנסת היא הכבדה ביותר. אך אני לא הולך לשום מקום, אמשיך לנהל את ענייני הציבור מהכנסת או מכל מקום”.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו