שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוזיקה

פרק רביעי מהפרויקט של עקיבא מרגליות – "שוש אשיש"

מיזם המוזיקה "מרגליות וחברים", משחרר פרק נוסף בסדרה, והפעם פרק 4 עם שיר חתונה קלאסי "שוש אשיש". השיר, הוא להיט ריקודים מבטיח לחתונות

15:21 ,28/03/24
עטיפת הסינגל
קרדיט: עטיפת הסינגל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שלא כמו שאר השירים בפרויקט, הלחן הפעם של עקיבא מרגליות והעיבוד של יואלי דיקמן. "לפני 23 שנים הלחנתי את השיר, דודי ביקש שאלחין שיר לכבוד חתונת בנו. בשיר יש שילוב מעניין, נגיעות קטנות של מוזיקה מזרחית מסיבה פשוטה ומשמחת: אם החתן אשכנזי ולכלה יש צד מזרחי, כדאי שיהיה חיבור גם במוזיקה עצמה…"

עד כה, את "שוש אשיש", ביצע עקיבא לעיתים רק בקרב המשפחה. כבר זמן מה שהשיר סומן להיות בפרויקט, ויואלי התגייס לכתוב לו עיבוד עכשווי מפואר, כיאה לשיר חתונות תוסס וקצבי שנועד לשמח חתנים וכלות בצאתם למסע בניית בית בישראל.

בפרויקט "מרגליות וחברים" יצאו כבר שלושה שירים  בפרויקט: "ואשא" עם ישי לפידות והמועצת, ו"בלב שלם" עם חיים ישראל בלחן של משה מרגליות, "בריאה אחת" עם דוד ד'אור. כעת הוא משחרר את "שוש אשיש" בביצועו שלו.

עקיבא מרגליות, מתגורר בבית אל, חי את המוזיקה כותב ומופיע עוד כשלמד בישיבה, משמח בערבים באירועים, ומלמד בבוקר מוזיקה את הצעירים. מאחוריו 4 אלבומים לפחות, ושירים חסידיים רבים.

מילים: מקורות | לחן: עקיבא מרגליות | עיבוד והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן

קרדיט: עקיבא מרגליות - "שוש אשיש" / להאזנה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מוישי הגיב:

    מושלם ביותר תענוג להאזין

כתבות נוספות של קוביס תקשורת כהלכה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו