שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

מועצת חכמי התורה פסקה: אבי אמסלם הוא המועמד לרשות העיר אשדוד

מועצת חכמי התורה של ש"ס תקפה את ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי, במתקפה חריפה. חברי המועצה האשימו את לסרי בחילול השבת ואפליה נגד הציבור החרדי

17:56 ,30/07/23
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מועצת חכמי התורה של ש"ס תקפה את ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי, במתקפה חריפה. חברי המועצה האשימו את לסרי בחילול השבת, אפליה נגד הציבור החרדי ובחוסר דאגה לצורכי הציבור החרדי בעיר.

במכתב רשמי, שפורסם היום (שני), כתבו חברי מועצת חכמי התורה : "דאבה נפשנו לשמוע כי בעיר ואם בישראל, נפרצו לחלוטין חומות קדושת השבת, ושבת המלכה הפכה למרמס בראש כל חוצות רח"ל, ובפרט בשנים האחרונות שרבו חילולי השבת. לא תהא כזאת בישראל".

חברי המועצת הוסיפו: "קיים מצב של אפליה קשה כנגד הציבור החרדי בכלל וציבור בני התורה הספרדים בפרט. ובכלל זה כאשר מוסדות החינוך נמצאים בתנאים קשים ובמבנים שאינם ראויים והילדים סובלים מכך סבל גדול. וכן אפליית צרכי הציבור החרדי בנושא הדיור, כשבהסכם הגג בעיר לא ניתנה דירה אחת לציבור החרדי".

מועצת חכמי התורה הכריזה כי אבי אמסלם הוא מועמדם לתפקיד ראש העיר אשדוד. חברי המועצה כתבו: "ונועצנו בדבר והחלטנו להטיל על רבי אברהם אמסלם את השליחות להתמודד לראשות עיריית אשדוד, כדי להרים קרנה של תורה, ולהביא לתנופה גדולה בעיר ברוחניות ובגשמיות, ותהיה בכך תועלת עצומה בכל העניינים. וידינו תכון עמו לחזקו ולאמצו, יהי אלוקיו עמו ובכל אשר יפנה ישכיל ויצליח לפעול לטובת אשדוד ותושביה".

חברי המועצה קראו לתושבי אשדוד: "לבוא לעזרת ה' בגיבורים, ולתמוך ברבי אברהם אמסלם לראשות העירייה, וכל אחד יפעל בכל כוחו ובכל יכולתו להביא לבחירתו לראשות העירייה, וישכנע את כל קרוביו ומכריו להצביע עבורו. ולא יתפתו לשמועות שווא"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו