שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

דרמה באשדוד: רבנים ספרדים במכתב לתמוך בלסרי לראשות העיר

סערה באשדוד: עשרות רבנים ספרדים יוצאים בקריאה לתמוך בלסרי למרות הכרזת המועמדות של אמסלם; "לסרי שומר על צביון העיר ומקדם ערכי תורה"

21:11 ,02/08/23
עיריית אשדוד/פייסבוק
קרדיט: עיריית אשדוד/פייסבוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

עשרות רבנים ספרדים בכירים חתמו על קריאה לתמוך בד"ר יחיאל לסרי לראשות עיריית אשדוד, על אף שבתחילת השבוע הוכרז על מועמדותו של אבי אמסלם.

בקריאה נאמר כי לסרי פועל רבות למען הציבור החרדי בעיר מאז נבחר לתפקיד, תוך שמירה על צביון העיר וקידום ערכי התורה. הוא זוכה לתמיכת רבנים רבים והביא להישגים חשובים.

הקריאה מעודדת את הציבור לתמוך בלסרי בבחירות הקרובות, וטוענת שכל מי שיסייע לו יהיה שותף לפעילותו הברוכה. החותמים מברכים את התושבים ומאחלים להם שנה טובה והצלחה.

במכתב כתבו:

אל אחינו בית ישראל תושבי עירנו אשדוד הע'י
קריאת קודש
בהיות שבתאריך ט"ז בחשוון תשפ"ד למנינם), יתקיימו הבחירות למועצת וראשות העיר אשדוד, על כן אנו באים בקריאה של חיבה לציבור הרחב מתוך ידידות, חביבות רבה והכרת הטוב, לתמוך בבחירות לראשות העיר עבור ידידנו היקר אוהב תורה ומוקירה, העוסק בצורכי ציבור באמונה, ד"ר יחיאל לסרי הי"ו אשר מטרתו להגדיל תורה ולהאדירה ולהחזיר העטרה ליושנה,

במשך שנים מאז נכנס לתפקידו, פועל רבות בחוכמה ובתבונה, מתוך עין טובה להקים עולה של תורה ולשמור על צביונה של העיר ע"פ הערכים ומסורת ישראל.
ראש העיר ד"ר לסרי זכה לברכתו החביבה של מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל ויבלחט"א לרבנים מתוך מועצת חכמי התורה מרנן ורבנן שליט"א שיצליח ויעלה מעלה מעלה וכך גם זוכה לההערכה גדולה מהרבנים הראשיים לעירנו הגר"ח פינטו שליט"א והגר"י שיינין שליט"א.

במשך שנים רבות קידם, פעל ועשה רבות למען קידומה ושגשוגה של העיר והביא להישגים גדולים וחשובים ב"ה, בשמירה על סטטוס קוו בעיר, מנע חילולי שבת, הקים תלמודי תורה, בתי ספר וגני ילדים והוכיח כבר מתוך פעולותיו הברוכות שמטרתו להמשיך

ביתר שאת, להביא לקידומה של העיר מתוך רצון ונחישות לפעול ולעשות לרווחת הכלל והפרט.
בוודאי שכל מי שעוזר ומסייע בתמיכה עבור ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הי"ו, נעשה שותף מלא לכל אותן פעולות ברוכות רבות שיעשו על ידו.
והננו לברך אתכם ואת משפחותיכם, תבורכו מפי שוכן מעונה בכל הישועות, בריאות, פרנסה טובה ושפע ברכות, אושר, עושר וכבוד, תזכו לשנה טובה ומבורכת, כתיבה וחתימה טובה, ברכה והצלחה לאורך ימים ושנות חיים, שובע שמחות וכל טוב, אמן."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו