שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

שר הביטחון גלנט: "אין לכם סיכוי לנצח את צה"ל"

שר הביטחון יואב גלנט נשא נאום תקיף בטקס יום הזיכרון, ובו התריע כי "אי אפשר להכניע את מדינת ישראל", והדגיש כי "נשיג את מטרותינו בצפון ובדרום"

16:58 ,09/05/24
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט נשא היום נאום נוקב בטקס יום הזיכרון, ובו התריע כי "אי אפשר להכניע את מדינת ישראל, את צה"ל, משרד הביטחון, מערכת הביטחון ואת המדינה עצמה". בדבריו החריפים, הוסיף גלנט כי "נעמוד, נשיג את המטרות שלנו – נכה את החמאס, נדביר את החיזבאללה ונביא ביטחון".

גלנט, שנאם בטקס לזכר חללי משרד הביטחון, פנה ישירות אל "אויבי ישראל ולחבריה הטובים ביותר" וקבע בנחרצות כי "אין להם סיכוי להכניע אותנו". הוא ציין כי "יהיה המחיר אשר יהיה, נבטיח את קיומה של מדינת ישראל".

שר הביטחון הזכיר את הציווי "לעולם לא עוד" שנשבע בטקס יום השואה, ואמר כי "עבורי זו לא רק כוונה, אלא תוכנית עבודה" – רמז לכך שישראל תפעל ללא רחמים להשגת יעדיה הביטחוניים.

גלנט נגע גם בסוגיית החטופים והחיילים הנעדרים, והבטיח כי "נעשה כל מאמץ, ננצל כל הזדמנות על מנת להשיב את החטופים". עם זאת, הוסיף כי "במקביל נפעל לרסק את ארגון החמאס ולא נשכח את הפיגוע הנורא שאירע".

מילותיו הנוקבות באו על רקע ההסלמה הביטחונית בשבועות האחרונים, עם העימות המתמשך ברצועת עזה והתגברות הפעילות הצבאית בגבול הצפון. דבריו של גלנט מהווים אזהרה חריפה לארגוני הטרור ולמדינות האויב, כי ישראל איננה חוששת מעימות צבאי נרחב ותפעל באכזריות להשגת יעדיה אם תידרש לכך.

צה"ל ומשרד הביטחון גילו בימים אלה נחישות וערנות מוגברת, בשל סכנת הסלמה כוללת והתעצמות האיום מכיוון הצפון והדרום. נאומו של גלנט מבטא תעוזה ישראלית ורצון להפגין כוח בתגובה לאיומים הביטחוניים הגוברים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלעד ח
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו