שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

רה"מ בנט ביקר באלקנה "הממשלה היא לטובת כולם" • צעירים הפגינו

"אעשה כל מאמץ בעולם להחזיק ביחד. אף אחד לא מודר, מי שלא רוצה לבוא לממשלה, אני לא יכול לכפות עליו, אבל כולם מוזמנים" אמר

16:49 ,17/05/22
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (ג') במועצה המקומית אלקנה.

את פניו של ראש הממשלה קיבלו ראש המועצה, אסף מינצר, לצד תלמידי כיתה א' מבית הספר "כרמים", ושילה הר-שושנים, אביו של סגן יואב הר-שושנים ז"ל, אשר נפל בלבנון בשנת 1994. לאחר מכן, המשיך רה"מ בנט לתצפית הצופה על אלקנה ועל השכונה החדשה, "גבעת מעוז", שאושרה זה עתה בממשלה.

לסיום, השתתף ראש הממשלה באירוע חגיגי לציון 45 שנים להיווסדה של המועצה המקומית אלקנה.

ראש הממשלה אמר בביקור "הסיפור של אלקנה, הסיפור שלכם, הוא סיפור של ציונות, של תקווה, של בניין הארץ. כשאני אומר אלקנה – אני שומע תרומה, אני שומע אהבת הארץ, אני שומע חיבור. מתוך אלקנה יצאו באמת, לכל מרחבי החברה הישראלית, לצבא, לכלכלה לעסקים. יש לנו שר בממשלה בן אלקנה, יועז הנדל, שעושה עבודה יוצאת מן הכלל. זה סיפור של תרומה מתמשכת, וחינוך לתרומה של הדור הצעיר. בראש ובראשונה אני מאחל שהרוח הזו, רוח אלקנה, רוח התרומה, רוח העבר תימשך. ואין לי ספק שהיא תמשיך מהבניין הזה שהיה עם בטון וחול, כשהקטנצ'יק הלך על הברכיים ונשרטו לו הברכיים, ועכשיו אנחנו כאן חוגגים 45 שנה. זה סיפור הצלחה גדול, ומרגש מאוד".

 

 

"מול האלימות של האויב, התשובה הציונית תמיד הייתה התיישבות, ביטחון ועלייה. ואת שלושת הדברים האלה, אנחנו עושים. בשבוע שעבר אישרנו כאן באלקנה, להבנתי את היקף הבנייה הגדול ביותר בבת אחת, מאז הקמת היישוב. אין לי ספק שזה יהווה מענה לדור הצעיר".

עוד הוסיף רה"מ: "כראש ממשלת ישראל, אני לא רוצה שאף קבוצה במדינת ישראל תחייה בחרדה. הממשלה היא לטובת כולם. אעשה כל מאמץ בעולם להחזיק ביחד. אף אחד לא מודר, חוץ ממי שמדיר את עצמו. מי שלא רוצה לבוא לממשלה, אני לא יכול לכפות עליו, אבל כולם מוזמנים. עכשיו כששואלים אותי מה העת, עת לאחדות. זה הצורך הגדול ביותר לעם ישראל היום – עת לאחדות. אחדות זה לבוא במגע עם אנשים אחרים, גם אם הם "חלילה" שמאלנים".

 

 

ראש המועצה המקומית אלקנה, אסף מינצר: "כראש מועצה ושליח ציבור יש לי אחריות עצומה להיות שליח נאמן של אלקנה והאזור, ולדאוג לפיתוחה ולשגשוגה. מתוך אותה תחושת אחריות, העליתי בפני ראש הממשלה בישיבה מוקדמת את הצרכים של אלקנה והאזור כולו. קיבלנו בברכה את פנייתו של רה"מ לבקר ולחגוג עמנו ביום שמחתנו, ובכך להמשיך את ביקורו המשמעותי האחרון שלו באלקנה, כשכיבד אותנו בחגיגות ה-40, עת כיהן כשר החינוך. אני גאה מאוד על כי נשיאים, ראשי ממשלה ושרים מכירים שוב ושוב במרכזיותה, בתרומתה, בחשיבותה ובהתפתחותה המואצת – לשמחת כולנו".

כזכור, מוקדם יותר דווח כי עשרות מפגינים מתעמתים עם שוטרים באלקנה במהלך ביקור ראש הממשלה נפתלי בנט ביישוב. חלק מהמפגינים אינם תושבי המקום. המפגינים קראו קריאות "בנט הביתה", "התיישבות אינה השתמש וזרוק"

ראש מטה מחאת הקו האדום יואל שילה שהיה בין המפגינים אומר כי: "ראש הממשלה נפתלי בנט, כחלק מהתנעת מסע הבחירות, מנסה להתחנף לתושבי יהודה ושומרון אחרי שהוא החרים אותם עד כה".

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו