שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פעיל שמאל קיצוני תקף לוחם צה"ל בהר חברון • צפו

פעיל שמאל הקיצוני תועד תוקף לוחם צה"ל ומטיח את מכשיר הפלאפון שלו לרצפה, תוך השמעת קללות גסות • צפו

15:36 ,23/12/22
קרדיט: יערי ענקי
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פעילי שמאל קיצוני וערבים מכפרי האזור הגיעו בשעות הבוקר לשטח הסמוך לישוב אביגיל בהר חברון ועוררו פרובוקציה. במהלך האירוע תועד אחד מפעילי השמאל הקיצוני תוקף לוחם צה"ל ומטיח את מכשיר הפלאפון שלו לרצפה, תוך השמעת קללות גסות.

בתגובה לאירוע הודיעה ח"כ לימור סון הר-מלך כי פנתה למפקד מחוז ש"י בדרישה להורות על מעצרו המיידי של פעיל השמאל, שמוכר באזור כשותף פעיל בפרובוקציות.

ח"כ לימור סון הר-מלך: פניתי כעת למפקד מחוז ש"י במשטרה בדרישה לעצור עוד היום את פעיל השמאל הקיצוני שתקף באלימות לוחם צה"ל בהר חברון, וריסק את מכשיר הפלאפון שלו תוך השמעת קללות גסות.

פעילי השמאל האנרכיסטי שמגיעים להר חברון, מייצרים על בסיס קבוע פרובוקציות מסכנות חיים יחד עם הפורעים הערבים באזור כנגד תושבי הישובים מעון ואביגיל.

לא מדובר במחאה או הפעילות סולידריות, אלא בפעילות אלימה פעם אחר פעם שכוללת תקיפת רועי צאן יהודים, התפרעויות אלימות וחסימת כבישי הגישה לישובים.

קוראת למערכת הביטחון להורות על הרחקתם של הפעילים האלימים מן האזור, שלא מאפשרים ללוחמים לבצע את תפקידם ולהגן על בטחון האזרחים.

צפו

קרדיט: יערי ענקי

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו