שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

פעילת הימין איילת לאש זומנה לשימוע בגלל ציוצים נגד טרור ערבי

פעילת הימין איילת לאש זומנה לשימוע משמעתי בגלל ציוצים נגד טרור ערבי. היא חקרה 3 פעמים וזוכתה אך עכשיו מנסים להעמיד אותה לדין

10:49 ,30/01/24
איילת לאש
קרדיט: איילת לאש
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הרדיפה נגד המתיישבים ביהודה ושומרון נמשכת. פעילת הימין איילת לאש זומנה לפני מספר ימים לשימוע בנציבות שירות המדינה בעקבות מספר ציוצים אותה פרסמה לפני כשלוש שנים ברשת החברתית טוויטר בהם יצאה כנגד הטרור הערבי. לטענת הנציבות לאש העובדת כמורה פרסמה אמירות של גזענות והסתה כנגד ערבים וכנגד השרה לשעבר לאיכות הסביבה תמר זנדברג ממר"צ בשלושה ציוצים שונים במהלך שנת 2021. השימוע ללאש יתקיים בבית הדין למשמעת של עובדי המדינה בירושלים.

איילת לאש הגיבה לזימון לשימוע ואמרה: "זו פשוט בושה וחרפה. אני נמצאת כבר מעל 100 ימים לבד בביתי עם ילדי כי בעלי לוחם במילואים. ואני מדלגת בין עבודתי כמחנכת לבין אחזקת הבית. השימוע הוא סטירת לחי מהמדינה אותה אני משרתת וסתימת פיות מכוערת. נחקרתי במשטרה על הפוסטים בשלושה תיקי חקירה שונים כולם נסגרו בחוסר אשמה, ואף הפרקליטות סגרה את התיקים נגדי. במקום שהמדינה תעסוק במסיתים האמתיים כמו אחמד טיבי שהיה יועצו של רב המחבלים וכיום חבר בכנסת ישראל באים אליי, שהזהרתי והתרעתי מפני הטבח והפוגרום שאכן קרה בשמחת תורה".

"בימים אלה ישנם מנהלי בתי ספר שנוהגים בצורה אנטישמית ומסלקים ילדים המבקשים להניח תפילין מבית הספר, אותם אף אחד לא חוקר, להם לא אומרים כלום. אנשי ציבור מסיתים לסרבנות ולמרי אזרחי ואיש מהם לא נחקר. אין בפוסטים שפרסמתי הסתה או גזענות, אלא פשוט שיקוף של המציאות".

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו המייצג את לאש מסר: "המשטרה בחנה דבריה של איילת ובחרה שלא להעמידה לדין כיוון שלא ביצעה כל עבירה. למרות זאת, בחרה זרוע אחרת של המדינה לנסות ולהעמיד את איילת לדין. אנו ניאבק בנחישות בהליך זה שהינו מפלה ומוטה. אם הנציבות סבורה כי היא תחנך את איילת באמצעות השימוע היא טועה ומטעה. אנו ניאבק עד לזיכויה המלא של איילת".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דתי חרדי הגיב:

    תגידי לבעלך שיפסיק לשרת את המדינה השמאלנית המרשעת הזאת

  2. דתי בן לאומי הגיב:

    מדינה של גיהנם. והם ימשיכו לרקוד מה יפית למדינה. יחגגו את יום עצמאות שלהם. יגידו ראשית צמיחת גאולתנו. מתי תתעוררו?

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו