יום רביעי, 02/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נחסם מעבר בניצנה: מאות פעילים מונעים מעבר משאיות לעזה • צפו

פעילי תנועת צו 9 חסמו היום את מעבר ניצנה למניעת העברת משאיות אספקה וסיוע לארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. מאות פעילים הגיעו למקום ומונעים מעבר

15:31 ,18/02/24
צו 9
קרדיט: צו 9
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר חסמו מאות פעילי תנועת צו 9 את מעבר ניצנה בדרום, במטרה למנוע מעבר של משאיות אספקה וסיוע הומניטרי לרצועת עזה ולארגון הטרור חמאס.

על פי דיווחי התנועה, כבר משעות הבוקר המוקדמות החלו להגיע פעילים רבים למקום וחסמו לחלוטין את התנועה במעבר. נכון לצהריים יום רביעי שוהים במקום מאות פעילים המבטיחים להישאר במחאה עד סוף היום.

מטרת המהלך היא למנוע כליל את מעבר המשאיות עם ציוד ואספקה לרצועת עזה, עד לשחרורם של החיילים החטופים והשבויים. פעילי התנועה טוענים כי יש להפסיק לחלוטין את הסיוע לחמאס עד אשר יוחזרו הבנים הביתה.

זו לא הפעם הראשונה בה תנועת צו 9 חוסמת את המעברים לעזה כחלק ממאבקה למנוע העברת סיוע הומניטרי לחמאס. התנועה מודיעה כי תמשיך בפעילות נמרצת למען המטרה, תוך שינוי המציאות בשטח באמצעות פעולות מחאה והפגנות.

קרדיט: צו 9

קרדיט: צו 9

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו