שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

משפחות שכולות נכנסות לקבר יוסף: "לא נגמגם בקבר יוסף"

בכניסה מצומצמת לקבר יוסף בחג הפסח, משפחות שכולות כמו דימנטמן, צייגר, קליין ויניב הגיעו להתפלל לזכרם של יקיריהן ולמען החזרת החטופים בידי חמאס

10:16 ,26/04/24
אברהם פליטר
קרדיט: אברהם פליטר
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

 

הלילה (יום חמישי) התקיימה כניסה מצומצמת של יהודים לקבר יוסף שבשכם, בליווי צה"ל ובסיוע מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של מועצת שומרון. בין המשתתפים היו משפחות שכולות שבאו לזכור את יקיריהן ולהתפלל למען החזרת החטופים והנעדרים בידי חמאס ברצועת עזה.

המשפחות השכולות שהשתתפו כללו את דימנטמן, צייגר, קליין ויניב, שבניהן נרצחו בפיגועים קשים לאורך השנים. רבקה לבנת, סבתו של בן יוסף לבנת הי"ד שנרצח בפיגוע בקבר יוסף אמרה: "אנחנו צריכים לחזור לכאן כעם חופשי, בלי חששות".

אתיה דימנטמן אלמנתו של יהודה דימנטמן הי"ד הביעה את תקוותה לראות שוב את בנה דוד שנשבה בשבי חמאס. שלומית צייגר סיפרה כי בעלה יצחק השתתף בעבר בכניסות לקבר ואמרה: "המוטו שלו בחיים היה מי שעושה טוב לאחרים, עושה טוב לעצמו".

יוסי דגן ראש מועצת שומרון אמר בביקור: "עם ישראל חזר לארצו, לארץ אבותיו. אנו נמשיך לשמור על קבר יוסף לאפשר לכל יהודי להגיע אליו. כפי שאסור לנו לגמגם בעזה – אסור לנו לגמגם בשכם ובקבר יוסף."

דוידי בן ציון סגן ראש המועצה אמר כי הכניסה הייתה קטנה מדי והביע תקווה לכניסה גדולה של עשרות אלפי יהודים בקרוב. הוא קישר את תפילותיהם בקבר לגורל החטופים בעזה: "התפילה שלנו היא אצל יוסף הצדיק שהיה שבוי במצרים, ואנו מצפים שיהיה לנו נס כמוהו".

הכניסה היוותה הזדמנות לכינוס משפחות הנופלים ומתנדביהן סביב קבר יוסף הקדוש, בתפילה משותפת שהדגישה את הקשר ההיסטורי של עם ישראל למקום, ואת הציפייה להמשך גאולה והחזרת השבויים והנעדרים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו