שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מפקד הימ"מ ארנון זמורה נפל במבצע החילוץ בעזה

ארנון זמורה, מפקד הימ"מ, נהרג במבצע החילוץ בעזה. הוא נפצע אנושות במהלך המבצע ונפטר לאחר מאבק ממושך על חייו.

23:16 ,08/06/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ביום שבת האחרון, במבצע הירואי לשחרור ארבעת החטופים ממחנה הפליטים נוציראת במרכז רצועת עזה, נפל בקרב מפקד ולוחם הימ"מ, פקד ארנון זמורה ז"ל. המבצע תוכנן ובוצע על ידי כוחות צה"ל, שב"כ והימ"מ, ובמהלכו הצליחו הכוחות לשחרר את החטופים: נועה ארגמני, אנדריי קוזלוב, שלומי זיו ואלמוג ג'יעאן.

ארנון זמורה, ששירת כמפקד בימ"מ, נפצע באורח אנוש במהלך קרב עיקש עם מחבלי חמאס-דאע"ש, שפעלו להגן על המבנים בהם הוחזקו החטופים. לאחר שנפצע, פונה ארנון במסוק לבית חולים בישראל, שם נאבקו הרופאים על חייו במשך שעות ארוכות. למרבה הצער, בשעות הערב נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

ממשטרת ישראל ומשמר הגבול נמסר בצער רב: "פקד ארנון זמורה ז"ל, מפקד ולוחם בימ"מ, נפצע באורח אנוש במבצע החזרת החטופים הבוקר בעזה. הוא פונה באורח אנוש לבית החולים, שם נלחמו על חייו. יהי זכרו ברוך." הודעה נמסרה למשפחתו, שמבכה את האובדן הכבד של בן המשפחה, לוחם אמיץ וגיבור ישראל.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו